Mage med nr 2

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei! Har hørt at man får raskere mage med nr 2, noen som har erfaring med dette og husker når de fikk mage? Jeg fikk i uke 12 sist og det passer egentlig ikke med mage før det denne gang da vi vil holde hemmeligheten for oss selv litt lenger denne gang :angelic:

Hei! Har hørt at man får raskere mage med nr 2, noen som har erfaring med dette og husker når de fikk mage? Jeg fikk i uke 12 sist og det passer egentlig ikke med mage før det denne gang da vi vil holde hemmeligheten for oss selv litt lenger denne gang :angelic:

åå dette er jeg også så spent på!! Håper ikke det kommer tidligere selv!

Dette lurer jeg også på :happy: Vi er i samme situasjon. Ønsker å holde det skjult en stund til. Men så er jeg sykt oppblåst og ser derfor igrunn langt på vei ut allerede :hilarious:

Sniker fra april! Jeg fikk ikke mage særlig tidligere enn med første. Var ikke synlig gravid før rundt 18-20 kanskje. Så det selv litt før, men ingen andre som klarte å se det med klær på før rundt da!

Jeg har mage allerede jeg :confused: nr 2 og uke 7. det er nok ikke synlig for andre, men jeg får så vidt igjen bukseknappen og det er rett før knappen spretter av :bored:

Har en mage av luft nå straks 8 uker på vei, men snart vet "alle" så jeg håper på en søt liten mage tidlig :P

Med nr.1 kom ikke magen før godt oppi uke 20, men den ble i gjengjeld gediiigen :laughing002 Med nr.2 så jeg bare litt oppblåst ut fra uke 20-36 før det ble ordentlig baby-mage de siste ukene.

Akkurat nå har jeg like stor mage som da jeg var kanskje 34 uker sist :laughing021 Full av luft og foodbaby

Jeg merket stor forskjell hvertfall. Viste tidligere hver gang. Men med 1 var jeg str 34 og 19 år. Med nr 2 var jeg 31 og str 42. Så ikke helt likt utgangspunkt. Hadde det med nr 2 og 3. Men da og kom magen enda litt før. Typ rundt uke 16.

Jeg gleder meg sånn til å få mage jeg:happy:,og denne gangen trenger jeg ikke å skjule den heller:happy:. Sist gang hadde jeg akkurat fått ny jobb,så skjulte magen til etter OUL. Det var som å trykke på en knapp-da poppet magen noe sykt. Magen begynte å vises bittelitt rundt 12.-15.mars sist,så regner med det vil skje nå også (samme termin som sist).

Jeg har så klart «mage» nå også,men det er bare luft,hovne tarmer,blod og vann;). Sist ble magen nesten flat igjen etter noen uker,og da var den bittelille babykulen på plass :Heartred

Med nr 2 kunne jeg se forskjell på magebildene fra uke 8-10. husker jeg var i dåp da jeg var rundt 12 uker og da var det umulig å skjule:p

Med nr 3 nå synes jeg magen har kommet allerede :shy: 7+6:Heartpink

Har fått mage tidligere hvert svangerskap.. dette er 5.gang jeg er gravid (mistet en gang), så spent på når magen dukker opp :D:p

Jeg er også veldig spent på dette! Forrige gang kom magen tidlig. Uke 12 kanskje. Men jeg veier desverre 30 kg mer nå enn da jeg ble gravid i 2015... Så nå vil det sikkert bare se ut som jeg har lagt på meg :banghead:

Jeg føler allerede noe er i ferd med skje med magen nå. Samboeren kommenterte det da vi sto opp i dag. "Oj, skal den stikke sånn ut?" Jeg kjenner noe når jeg trykker forsiktig nederst der også, så jeg tror det er livmor som kommer kravlende opp. Det var ekstremt tidlig synes jeg. 7+1 i dag og hadde ikke forventet at noe skulle skje før iallefall om et par uker. Tuller med samboer og sier at det er sikkert tvillinger dette her. :D

Jeg føler allerede noe er i ferd med skje med magen nå. Samboeren kommenterte det da vi sto opp i dag. "Oj, skal den stikke sånn ut?" Jeg kjenner noe når jeg trykker forsiktig nederst der også, så jeg tror det er livmor som kommer kravlende opp. Det var ekstremt tidlig synes jeg. 7+1 i dag og hadde ikke forventet at noe skulle skje før iallefall om et par uker. Tuller med samboer og sier at det er sikkert tvillinger dette her. :D

ja her er jeg 6+1 nå allerede og nå er det ingen tvil, magen er faktisk kommet, og ikke bare bittelitt heller.. Begynner å lure på om det er tvillinger her vi og:cat:

Jeg er også veldig spent på dette! Forrige gang kom magen tidlig. Uke 12 kanskje. Men jeg veier desverre 30 kg mer nå enn da jeg ble gravid i 2015... Så nå vil det sikkert bare se ut som jeg har lagt på meg :banghead:
Samme her veier også ca 30kg mer nå enn i 2017 med første, så er spent på når magen begynner å syntes her med nr 2 :facepalm:

Back
Topp