MAGE LITEN, MAGE STOR, SÅ LITEN OG SÅ STOR.hm...

bips

Flørter med forumet
Er det flere her som har en mage som forandrer seg ettersom når på dagen du befinner deg?
JEG HAR DET SÅNN I HVERTFALL! På morgen ser det ikke ut som jeg er gravid, etter noen timer har jeg kommet noen måndter på vei og sent på kveld ser jeg ut som jeg er ett par måndter ekstra på vei...hehe . [8D]
Snakket med jordmora om det og hun sa hun hadde hørt flere som hadde det sånn og hadde ikke funnet noen forklaring på det i bøker, men kanskje det er så logisk som... tarmer som er treige og mage sekken som har fylt seg opp. [8|]
Har dere hørt noe????

Når jeg var gravid (for 10 år siden) var magen min veldig humør syk..men ikke så store forandringer! Hadde ikke så stor mage i det hele tatt, men det er åsså siden jeg fikk i uke 30. Men har en venninne som fikk for 6 uker siden å hun snakket åsså mye om det. Men magen hennes ble "fast" stor etter 7 ende mnd.

Kathrine

ja sånn har jeg det også [:)] bortsett fra da er det om morgenen det syns mest hehe..

Min mage er veldig forskjellig fra åssen babyen ligger.... Hun/han romstrerer veldig mye inni her og derdsom han ligger med ryggen innover mot ryggen min så har jeg liten mage, men sparkene vises svært godt. Dersom han legger seg med ryggen utover får jeg stor mage, men da vises ikke sparkene så godt..... Er artig når man kan se hvordan babyen romsterer der inne ja! =)

haha toveli6,husker at jeg hadde det sånn med sønnen min oxo,den ville liksom ikke bli med når jeg snudde meg,hahahaha.

hehe... disse magene. arti da!!

Har ikke kjent spark enda, men analysere alt av romstreringer der nede. Gleder meg sånn til alt som hører til graviditeten, men det kan jo fort forandre seg etterhvert.

[;)][;)]

Back
Topp