mage igjen...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
ser ut som magen kommer like sent denne gangen som sist her... nesten så jeg blir litt bekymret for at alt vokser som det skal inni der hehe
hvertfall når jeg ser alle ¨flergangs og til og med mange førstegangs med de flotte magene allerede...
flere enn meg uten babymage enda eller?

Plutselig en dag våkner du opp med en gigantisk bump på magen :p

Er 2.gangs, men ingen skikkelig babymage her heller... Som sagt over her, den kommer vel plutselig ;)

ja den kommer vel plutselig hehe

Det er nok normalt :) Hvis babyen legger seg innover tar det jo lenger tid før den popper ut :) Og så er det jo så varierende fra person til person :)

samme her er 2.gangs men ikke så mye babymage enda.Tuter bare litt fram etter at jeg spist litt middag;) hihi, men den kommer vel snart:)

Sniker litt fra septemper :) 3 gangsfødene her og er i uke 20, har en bitte liten kul nederst i magen :) fikk nesten ikke mage med mine 2 første heller. var på oul da viste det seg at denne ungen oxo ligger langt bak i ryggen.

2.gangs jeg og, men er godt polstra med "fettforkle" etter forrige gang så ikke lett å se, men den er nok litt større enn før jeg ble gravid ja. Men langt ifra noen fin babymage enda, ser bare feitere ut :P

godt det ikke er bare meg :-) hehe er ikke så greit alltid, har jo en del ekstra polstring jeg også da, men merker jo at det ikke er særlig mage enda...
vil ha babymage istedenfor å bare se feit ut eller sånn på det stadiet hvor folk lurer på om jeg er gravid eller det bare er fett hehe

2.gangs jeg og, men er godt polstra med "fettforkle" etter forrige gang så ikke lett å se, men den er nok litt større enn før jeg ble gravid ja. Men langt ifra noen fin babymage enda, ser bare feitere ut :p
Samme her og.
Ser hakket mer gravid ut nå som jeg har hoppet inn i gravidbuksene da, de gjør litt med formen på det hele :)

Back
Topp