mage i uke 12? har opperert 2 ganger, kan musklaturen gi etter..

sissel84

Flørter med forumet
uke 12 :) jeeei :)

men i kveld etter en dusj sto jeg å beundra magen min, er det normalt å føle at den er "stor" og gravid alt nå?
har opperert magen 2 gangenr, så di har splittet meg på to fra navelen og et stykke nedover, kan det ha noe med mage musklene å gjør? at nå som jeg er førstegangs gravid, så viser magen min fort ?

De sier det har med magemusklene å gjøre på flergangsgravide i alle fall, så hvorfor ikke, når de har tuklet med de musklene hos deg? :-) Her er det også litt mage men det er mest sånt som den voksende livmoren har dyttet oppover i tillegg til maaasse luft...
Bruker mammabukser for det er så ubehagelig å sitte på jobb i vanlige stramme bukser...

Jeg har også mage, forrige gang hadde jeg nesten ikke mage før i siste trimester.Men magen min nå er stor. Alle kan se jeg er gravid og jeg orker ikke skjule det lenger med store klær. I dag er første gang siden jeg ble gravid jeg går med trange klær på jobb. Nesten ingen som vet jeg er gravid, så blir spennende å se om noen tørr og kommentere magen min. 

Jeg også har fått en liten mage. Kan se det ganske tydelig når jeg går i stramme klær. men jeg går ikke i det på jobb nå. Har tenkt å holde det hemmelig til etter ferie. Da er jeg 17 uker på vei. gjett om de får sjokk når jeg går ut i ferie uten å ha veldig synlig mage til å komme med sikkert en ganske stor mage...:P hehe

Tweak skrev:
Her er det også litt mage men det er mest sånt som den voksende livmoren har dyttet oppover i tillegg til maaasse luft...

Har hatt mage så har spilt seg ut av luft før, så nå virker det litt som det er saken på øvredel av magen, men lengre nede har det begynt å bule ut på en spesiell måte som aldri har før :) så det er vell som du sier, livmoren har dyttet blitt dyttet opp, å luften oppforbi.. rart..
skal på 12 ukers kontroll hos lege i dag :) gleder meg, veit ikke helt hva jeg skal forvente, men regner med jeg får bekrefetet om det er livmoren som kommer mer og mer frem :)

Er mitt tredje svangerskap,og føler at magen vises veldig godt og tydelig:) Men no er det ikkje hemmlig vertfall er jo over 12 uker og det føles så godt

Jeg har også fått mage, som begynner å bli synelig. Jeg hadde litt mage fra før også da, men den har blitt rund og "fin" nå :)

Vet ikke om man kan se at jeg er gravid, men mannen min og jeg ser det tydelig nå i hvertfall :)

Det er jo veldig individuelt når magen synes. Og husk at den kan være liten, men se stor ut når man titter ned på den:P

Og m,usklene kan jo skille seg, det er vel faktisk det som skal skje under graviditeten. Mine hyar aldri gått helt sammen siden forrige graviditet :S

Back
Topp