Mage- et hinder i hverdagen?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
i forgårs tok jeg meg selv i å slå igjen bildøra på magen  2!! ganger, og enda blir d vel flere ganger til jeg er vant til at den står ut så mye

sånn elrs så er d jo et hider i voksenkosen, da den kveler meg på en måte og i bøyinga.. men med krafitg bekkenløsning så gjør jeg ikke stort i hverdagen som den kan være et hinder for

har dere opplevd at den er til hinder i hverdagen?

JAAAA!! Guuud... Sokker er pyton nå.. Og bukser.. Magen har synket masse så det å bøye seg er ikke no godt lenger.. [:-]

På jobb har jeg en resepsjonsdisk og noen hyller rett ved siden som jeg liksom må smyge meg i mellom... nå begynner det å bli et problem [;)] ellers er jeg ikke noe særlig glad i sokkene mine heller om dagen... eller å sette fra meg ting på bordet når jeg sitter i sofaen... [:)]

Hinder sa du [8D]? Gjett a! ALT av klær er ett ork å få på seg. Å komme opp av senga/sofaen er ett ork. Det er ubehagelig å sitte rett opp å ned på en vanlig stol. Å ikke minst få på Lucas klær å sko [8D]
Å plukke opp noe fra gulvet er ikke bare bare. Så som regel blir det liggende der til sambo tar det opp [:D]

ORIGINAL: jk81

JAAAA!! Guuud... Sokker er pyton nå.. Og bukser.. Magen har synket masse så det å bøye seg er ikke no godt lenger.. [:-]

Lurer på hvordan det blir nærmere termin jeg, godt det blir varmere så vi kan slutte med sokker.[;)] Et problem mindere, hehe.[8D]

He-he.. godt det blir varmere ja og mindre klær! He-he...

Stakars Lille Glede.. godt hun ligger trygt beskyttet i magen for her har jeg lukket igjen kjøleskapsdøra på magen, mat-skaps-døra, dunket magen borti vasken når jeg skal bøye meg å spytte ut når jeg pusser tenna, osv osv osv....

Hi-hi.. har ikke vent meg til denne størrelsen enda!!!

ja litt he he.. klarer til og med å kjøre magen i hodet på kundene mine eller skulderen dems når eg klipper dem [:-] ups he he... ellers er den jo litt i veien til tider, oog værre skal det bli [8D]

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Hinder sa du [8D]? Gjett a! ALT av klær er ett ork å få på seg. Å komme opp av senga/sofaen er ett ork. Det er ubehagelig å sitte rett opp å ned på en vanlig stol. Å ikke minst få på Lucas klær å sko [8D]
Å plukke opp noe fra gulvet er ikke bare bare. Så som regel blir det liggende der til sambo tar det opp [:D]

Tannpuss og sminking fører alltid til latter her i gården.jeg er ganske lav og magen bulter borti vasken samme hva jeg gjør nå så sambo tuller med at han skal kjøpe krakk til meg slik at magen kommer over høyden på vasken[8D]
Ellers har det blitt et mareritt og få på skoene,ta på bikkja halsbåndet og gå inn/ut av bilen[8D]

Sokker og sko er fæle saker. Gleder meg til å kunne starte med "hopp-oppi-sko". Ellers må kattene mine klare seg uten leker, siden jeg ikke klarer å bøye meg ned for å hente de ut fra under sofaen. Har klart å unngå å dulte for mye borti ting så langt da! [:D]

er enig når det gjelder sokker.. Prøvde å klippe neglene på tærne for noen dager siden, og det ble så som så, det var SERIØST vanskelig.. begynner å bli problematisk å sitte ved pulten på jobben også.. glemmer helt at magen er der, så den blir til tider skikkelig klemt.. huff..

Begynner å merke at magen er i veien en del ja.. Men kommer veldig an på hvordan han ligger hvor mye den er i veien... Enkelte ganger er det trangt og vondt å bøye seg ned etter noe, andre ganger kan jeg ta i gulvet med strake bein... Men slitsomt å komme seg ut og inn av bilen ja (lav bil i tillegg), og opp fra seng/sofa kan være et ork.. har også slått diverse dører borti magen, og ikke bestandig like lett åkomme til overalt nei.. Så lurer på hyvordan det skal bli mot slutten...

Så snedig at du nevner det for jeg går å dulter borti alt mulig med magen min om dagen. Hver gang jeg åpner kjøleskapet, stopper døra i magen min. Også stopper magen i vasken, så jeg kommer liksom ikke nærme non speilet når jeg skal sminke meg. Bøying blir bare vanskeligere og vanskeligere.. Hater å ta på meg sko. Gleder meg så veldig veldig til jeg kan gå uten sokker og i åpne, enkle sko. voksenkosen er veldig ensformig og kontrollert pga bekkenløsning og ubøyelighet om dagen, men det går da på et vis det også. 

HATER å miste noe på gulvet, det skal være veldig viktig før jeg gidder/orker/vil bruker krefter på å bøye meg for å plukke det opp..
Men jenter, ære være de lange skohorna fra Ikea[;)] Etter at mesteparten av snøen forsvant så har jeg hoppa i joggeskoene, og de skipper jeg bare på meg ved hjelp av skohornet! Orker ikke bøye meg for å knyte, blir jo kvelt og får oppkastfornemmelser når jeg må bøye meg ned så nærme kroppen..
Og det med magen i vasken ved tannpuss og sminking er jo helt håpløst! Kommer jo aldri nærme nok[:D]
Kjøleskapsdøra dulter i magen nesten hver gang.. Og jeg er bare uke 29 hehe.. Hvordan skal dette gå når jeg er enda større?? [:D]

Back
Topp