Mage- et hinder i hverdagen?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
i forgårs tok jeg meg selv i å slå igjen bildøra på magen  2!! ganger, og enda blir d vel flere ganger til jeg er vant til at den står ut så mye[8D]

sånn elrs så er d jo et hider i voksenkosen, da den kveler meg på en måte[8D] og i bøyinga.. men med krafitg bekkenløsning så gjør jeg ikke stort i hverdagen som den kan være et hinder for[;)]

har dere opplevd at den er til hinder i hverdagen?

Ja magen e blitt litt i veien no faktisk[:)]
Kle på og av sokke e blitt vanskeli faktisk, å me bekkenløsning så e bøying generelt blitt interessant[8D]

Jeg har opplevd å slå på alle 4 platene på en induksjonsovn med bare magen[8D]
Knyte på seg sko uten å sitte på en stol eller krakk er ikke kult.
Kommer stadig borti noen på bussen eller butikken

å ta på sokker eller sko er et helvette.... og større skal jo magen bli og... phu...
sengekos er slitsomt, det lille jeg orker

Hehe, Litt komisk e det jo å da[:D]

Jeg er vant til å snu meg på siden når jeg går forbi folk i butikken for å ikke dulte borti dem, meen no går jeg bare omveeia[8D] *haha*..

Ååja - Tungt å kle sokkan på no, får mannen avogtil te å gjøre det[:D]

eplipsemaskinen på treningssenteret har fått en del dult, og jeg river ned kjøkkenstolene titt og ofte med magen.. Ooops! [:D]

jeg holdt på å dytte min mor overende senest idag,for jeg kom litt fort bak ho og bompa ho skikkelig i ryggen.. glemmer at magen er der også feilberegner jeg litt hehe.

Var å skulle handle litt nye bukser her om dagen,og det er seriøst slitsomt prøve klær,ihvertfall bukser.Måtte bare gi opp. Sto inne i prøverommet og stønna og okka fælt hehe så kjøpte heller en drøss med tighst.. da vet jeg str hehe

JA,magen er begynt bli iveien hehe... Skulle sette meg bort til sambo her en kveld for å kose litt,prøvde liksom og smyge meg litt inntil... hei vennen åååå uff ååå stønn okk,au vent litt,nå fikk jeg vondt,må bare flytte meg litt.. åå uff.. hehe skikkelig sexy sikkert,kommentaren jeg fikk var.. gleder meg til du bli litt lettere jeg hehe ;) 

vittig når en snur seg sidelengs for å smyge seg forbi, men siden en er like bred begge veier så hjelper det jo ingenting, hehe.
Merker at jeg trenger lengre og lengre armer på jobb, skjønner ikke hvordan den benken kan være så langt unna [;)]

Hehe, Jaah, det også på jobben, jobber på en kantine å der smører jeg jo mat hver dag, blir slitsomt etterhvert som magen blir større trur jeg, hehe, sliter litt no alt, å at magen skal bli ennå større [:D] Hehe. ska no bli arti å se[:D]

Ååja, va på en klesButikk herom dagen, litt slitsom, prøvde 2 plagg å da sto eg å pusta skikkli stille for at ingen sku høre at æ va ALVORLIG sliten etter bare 2 skift[8D] Haha[:D]

Meen noen fordeler er det jo også da - Når jeg var på klesButikken var det 2 stykker som jobbet der som gikk å leita alt som kunne passe etter det eg beskreiv, kunne enkli bare sette meg ned å prøve klær, men e jo arti å gå sjøl å lete litt å da[:)]

Har kun problemer med intim barbering....hehe ser jo ikke hva jeg gjør....
Ellers går det helt fint. Liker godt å vise magen min. er skikkelig stolt av den[:D]

Back
Topp