Mage eller ikke mage?

MyBeBe3

Flørter med forumet
Hei Hei...
Er litt sånn små  nysgjerrig jeg, så derfor spør jeg om dette :)

Jeg er 15+4, og har ingen mage :/ Vet det er en baby der da :p var på UL i uke 14, og da fikk jeg se lille babyen min bevege seg <3 <3

Men føler meg ikke gravid jeg, ingen symptomer og ingen mage:(

Noen som også har det slikt? Hvis ikke.. når begynte du å få mage ? :)

helt normalt.. Magen kommer når du bikker 20 uker- det gjorde den her sist :)

Jeg er 14 uker i dag og her er det kun min egen dissemage som vises, spess godt på kvelln Mamman min fikk ikke gravidmage før hun var 6 måneder på vei med den første, så det er veldig forskjellig fra mage til mage

jeg er straks 16 uker, og føler det begynner å være en liten kul der, særlig om kveldene... men det er ikke ordentlig kul ennå. mener jeg var ca 20 uker sist, før det begynte å vises ordentlig.

Jeg 14 uker i morgen og jeg har gått opp en cm rundt magen. det varierer veldig fra person til person akkurat når magen kommer.. helt normalt :)
Men brystpartiet vokser veldig, har godt opp to bh størrelser allerede... hmmm

Jeg er 14 + 2 og har ikke noe mage i det hele tatt. Har faktisk tenkt en del på det, så er bra og høre at det ikke bare er meg =)

Du skal vel snart på ultralyd den mellom 17 - 19 uker. Jeg gleder meg veldig ihvertfall!  

Hjelpes meg! Er det bare meg som har fått mage! Gravidebukse måtte letes frem i forrige uke. Var da 15 uker.... Har vært gravid før, og da kom det etter uke 20:) Håper det har med at dette er min andre graviditet (jordmor trøstet meg iallefall med det) :) Har vært på ul....så er bare en der inne:))

Jeg er også 15+4 i dag og jeg har mye mage! Men det er min andre da, og man får vel fortere meage etter den første. Og så skal det sies at det ikke bare er babymage da, en liten dæsj utapå var det vel fra før, men ikke så veldig mye. Så magen vises godt den nå. :)

Jeg har mage, stor mage :) Dette er min første og det begynte å vises i uke 12, så det er vel veldig forskjellig :) Nå venter jeg to da :) 

jeg bruker allerede amma bukser, for jeg synes alt annet bare er stramt, begynte å få mage ca uke 13, noen dager er den større enn andre,.. en vennine av meg begynte ikke å få mage før rundt uke 17-18, så jeg er ganske sikker på att om noen få uker så vill du nok se det >:) klem

Kan vel si at magen har tatt form ja.. Fra uke 12/13 kom den.. Er 2 gangs med litt ekstra etter første og sykdom.... 

Mage! Men ikke fin babykul ennå...argh. Er nr. to da...det merkes!

Mye mage her, til tross for kun 13+3. Kan forveksles med tjukkemage for de som ikke kjenner meg (er overvektig), men de som ser meg ofte ser godt at det er babymage. Måtte begynne med mammabukser for en god stund tilbake, selv om jeg kun har gått opp 0-1 kilo....

Mage, men har noen kilo til overs så de som ikke vet tror nok bare jeg er blitt tykkere i sommer! Det som er så dumt er at jeg har drevet og slanket meg i et helt år og gikk ned 15 kg. Nå har jeg gått opp 5 kg og er 16 + 2 i dag. Jeg hadde akkurat invistert i nye bukser før jeg ble gravid, og de ble veldig fort for trange når magen kom tilbake. Så jeg har brukt mamma bukser i 3 uker alt, men det er jo mest fordi jeg ikke hadde noen bukser som passet og når jeg først skulle kjøpe nye ble det mamma bukser! Men dæven og gode de er å gå med! 

Dette er vår første, er bare 13+2 og er vel en av de siste inne her på forumet ettersom jeg har termin 28. februar :P
Synes magen min har kommet fort.
Selv om min BMI mener at jeg er på nippet til å bli "overvektig" var magen flat før svangerskapet.

Jeg har fått mage og synes jeg har hatt det etpar uker allerede... Så magen har kommet tidlig, selv om det er min første...

Jeg har fått sjikkelig gravid mage. Tror ikke folk lurer på om jeg er gravid lenger. Men dette er mitt 2 barn. Var nok rundt uke 20 første gang vil jeg tippe...

Back
Topp