Mage eller ikke mage...

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Er det bare meg som ikke vil ha mage ennå?  Synes det er så mange som legger ut magebilder allerede, og det før livmoren er kommet opp over bekkenet.
I forrige svangerskap syntes det ikke før rundt uke 15-16, og jeg skulle gjerne ha ventet like lenge nå. Selv om det ser ut til at magen kommer tidligere denne gangen...

Jeg har rett og slett ikke lyst på noe mage ennå... Har lyst til å holde det hemmelig for omverdenen så lenge som mulig. [8|]

jeg har hittil bare tatt bilde av utgangspunktet, synes et er greit å ha. ellers så kommer jo magen
når den kommer, men må jo innrømme at jeg gleder meg til at man ser at jeg er gravid og ikke
bare oppblåst og feit [8D]

ha vært bære oppblåst og ha sett ut som om eg va i uke 16.. Men det ha trekt seg litt tbake:) Ingen som har gravidmage før livmora ha trekkt seg opp, e jo faktisk umulig:P

hehe syns det er litt artig å se jeg da, er gruuuusomt oppblåst om dagen, ser jo ut som om det skulle vært 5 der inne[&:]
men gleder meg vilt til den orntlige baby magen kommer[:D]

Gleder meg til magen kommer, men det gjør den jo ikke på en stund ennå, og det er helt greit! Jeg vil også holde det hemmelig vertfall en måneds tid til[;)]

Sist gang kunne man ikke se at jeg var gravid før rundt uke 20, men kommer kanskje litt før denne gangen..

Nei jeg trenger ikke mage før i uke 30 jeg [:D]

Er redd den kommer tidligere, har allerede endret klesstil...

Sist gang hadde jeg først ordentlig mage rundt uke 25 [8D]

tante fikk tvillinger og hadde ikke mage som viste skikkelig at hun var gravid før konfirmasjonen til min søster... 14 dager FØR de kom...

eg vil heller ikkje ha mage, men det har eg allerede begynt å få[:(] 

Sist så fekk eg ikkje mage før i uke 23! kunne ikkje antyde i det heletatt at eg var gravid![:D] Sånn ville eg ha det denne gangen og, men det gjekk ikkje[8D] 

Må bare spørre hvorfor det er "galt" å få mage før uke 20???[8|][:-]

Som jeg kan huske så har jeg fått mage ganske tidlig i mine to andre svangerskap også...[8|] Er ikke noe jeg får gjort noe med...Tror det kan ha noe med hvordan min kropp er "bygget" opp på...Kan ikke akkurat skryte på meg høy for å si det sånn...[8D]Det samme gjelder andre som får mage tidlig...Hvordan kroppen er bygget og hvordan den reagerer på et svangerskap...

Ja, mye er luft i og med at lille spire er på en str med en plomme eller noe lignende[8D] Men er jo artig å se hvordan den forandrer seg fra å bare luft til faktisk baby i mage...[8D]

Med Mathilda var jeg faktisk bælafeit, så fanken ikke ut i solskinn, men like vel så tittet magen frem rundt 12 uker...[8|]

Men magen kan komme fortere hos flergangsfødene, dette gjelder da selvsagt ikke alle...[:)]

jeg kan ikke vente til magen kommer, ønsker at den alle rede skulle vært kommet nå, men vet at det egnetlig ikke skjer før i uke 13. så må bare vente og vente...

Jeg vil ha pga nå ser det bare ut som om jeg har spist for masse..[8D]

ORIGINAL: Rappo

Jeg vil ha pga nå ser det bare ut som om jeg har spist for masse..[8D]

Signerer denne ja...[8D]

For øyeblikket ser jeg,særlig på kvelden, ut som om jeg har lagt på meg. Lite lekkert. Så ja, jeg ser frem til skikkelig babymage. Men ettersom den ikke kommer på noen uker, ser jeg gjerne at oppblåstfeite magen min holder seg til kveldstid lengst mulig.

Misforstå meg rett... [8D] Jeg har jo lyst på gravidmagen, men bare ikke ennå! Har ikke lyst at det skal vises at jeg er oppblåst, liksom...
Jeg vil ha mage når det er pga baby, ikke pga luft! [:-]

Det er faktisk slik at magen kommer raskere når man er flergangs! Og den kommer sikkert enda raksere om man er 3-gangs enn 2-gans!

[:)]

Gleder meg MASSE MASSE til magen kommer!!

Hadde ikke mage sist nesten, så håper jeg kan kose meg med den litt lengre denne gangen. Jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene hver gang jeg såg høygravide sist! Da jeg kom på føden klar for fødsel to dager før termin, trodde de ikke på meg at jeg var kommet så langt[&o] Mne hadde papirene da![;)]

Så sa de: Aldri i livet om den babyen er over 2,5kg, helst under der! Joda, lillegutt kom og var 3168g og 50cm lang![:D] Bar han langt inni ryggen..

for stor og fin babymage denne gangen!!!

ORIGINAL: Mollå

Det er faktisk slik at magen kommer raskere når man er flergangs! Og den kommer sikkert enda raksere om man er 3-gangs enn 2-gans!

Hadde ikke mage sist nesten, så håper jeg kan kose meg med den litt lengre denne gangen. Jeg fikk klump i halsen og tårer i øynene hver gang jeg såg høygravide sist! Da jeg kom på føden klar for fødsel to dager før termin, trodde de ikke på meg at jeg var kommet så langt[&o] Mne hadde papirene da![;)]

Så sa de: Aldri i livet om den babyen er over 2,5kg, helst under der! Joda, lillegutt kom og var 3168g og 50cm lang![:D] Bar han langt inni ryggen..

hehee... jeg og hadde kjeeeempe komplekser for min lille mage.... og kjempe komplekser for den stooore kroppen min.... ble jo feit feit feit.... og toook lang tid før magen kom.... håper på någenlunde slank kropp denne gangen og fiiin stooor mage [:D] som kommer tidlig...[;)] men baby var bare 2860... 47 cm... og jaggu så jeg sånn ut og....

her er det mage i massevis, men desverre bare flesk og en haug med luft[8D] Så føler meg bare enda feitere enn vanlig i grunnen.. Kjenner jo at livmora ikke har kommet opp enda så vet jo at det er bare flesk[:D]

Heh, sist gang var jeg ganske diger før jeg ble gravid med lillemor, så det tok ganske lang tid før jeg så ordentlig gravid ut. Men mot slutten var jeg mest mage, jeg. Bestemoren til samboeren min var sikker på at det var en diiiger unge der inne, men lillemor var bare 2890g og 47cm da hun kom [:)]

Denne gangen er jeg i utgangspunktet 34 kilo lettere, så tenker at det går nok fortere med den magen denne gangen.[:)] Jeg har allerede byttet antrekk til tights og gravidebukser, så da håper jeg egentlig på en fin liten bump på magen snart, så jeg ikke bare ser tjukk ut. Nå er jeg snart 12 fullgåtte uker (6 dager igjen), og vil gjerne ha en fin kul på magen når jeg kommer tilbake fra ferie om 4 og en halv uke...

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: Mollå

hehee... jeg og hadde kjeeeempe komplekser for min lille mage.... og kjempe komplekser for den stooore kroppen min.... ble jo feit feit feit.... og toook lang tid før magen kom.... håper på någenlunde slank kropp denne gangen og fiiin stooor mage [:D] som kommer tidlig...[;)] men baby var bare 2860... 47 cm... og jaggu så jeg sånn ut og....

Det er ikke noe kjekt? Håper virkelig på stor fin babymage denne gang! Var utrolig tungt å bære han i ryggen også..

Magen min var utrolig liten, men skikkelig nydelig![:)] Jeg hadde ingenting ekstra for å si det sånn. Magen var flat igjen da vi forlot fødestua[;)] Akkurat det var jo selvfølgelig herlig da! Men har lyst på STOOOR mage, og tidlig mage denne gang!

ORIGINAL: En rosa og en spire

Misforstå meg rett... [8D] Jeg har jo lyst på gravidmagen, men bare ikke ennå! Har ikke lyst at det skal vises at jeg er oppblåst, liksom...
Jeg vil ha mage når det er pga baby, ikke pga luft! [:-]

[8D]

Skjønner deg veldig godt jeg...Hadde jeg kunnet så hadde jeg holdt inn magen så godt jeg kan...[:-][8D] Men deeet går ikke nei...[&o]

Men det er jo ikke gøy å gå rundt å med den magen med et foster på str med en lime ca[:-]

Back
Topp