mage, bildetråd og shakri matte!

Linemora88

Flørter med forumet
sett her og kjika på den lille runde magen min, 7 uke påvei idag, og allerede e magen dukka opp, bære på 3 uke! Rart og tenk på at den e like stor no som i uke 14 me gutten min på 1 år:) Hær ska bi spennanes:)

Bynnt på en bildetråd som ligg inne på bilder hær inne:)

Nån som har peiling på akupunktur:)?
Eg har en syk hodepine no og lura på om eg ska tørr å legg meg ned på spikermatta mi, som e hjølpen min førr å slepp unna migrene.. På nett står det at det ska unngås når man e gravid, men eg mein at det e punkta mella skuldran og medt på ryggen som e litt skummel under svangerskapet, så om eg rull den godt opp og legg den i nakken må væl alt gå knallgodt:)? Ha jo trosalt brukt den i 5 uke ca kvær dag og spira holdt seg fast:) No e det 14daga si og eg kjenn skuldran ha trekkt seg under øran no:S migrene neste om eg ikke gjær nå!!!

(Jeg har ikke peiling!)

"Når man er gravid er det en del "forbudte" punkter som man ikke skal sette nåler på gravide. En akupunktør bør ha gode kunnskaper om dette før han/hun behandler gravide".
(hentet fra mammanett.no)

Hvis du VET at punktene er mellom skuldrene og midt på ryggen, så går det vel bra å bare la den ligge under nakken!?
Dette kjenner du på magefølelsen. Men er du utrygg, så la vær[;)]

ring akupuntør.
svigermor vil ikke behandle meg før det er gått 12 uker.
hun er utdannet akupuntør i Kina, og er offentlig godkjent akupuntør.

Jeg vet helt sikkert at det er punkt i ryggen som er med på å modne/sette igang fødsel. Tror jeg ville snakket med en som har skikkelig greie på det, før jeg hadde turt å bruke matten.

Veit bære kor akupunktørn som "satt i gang " fødseln min satt nåle, så ja ska nokk ring og hør. Mått rull den opp igår og ligg på den litt, men det va heilt oppe på hode eg hadd den, så det går nokk bra, vil sei at det e bedre enn me sterk migrenemedisin...

Takk førr svar:)

(får bruk den sisste uka i svangerskapet da eg e klar førr å få han/ho ut da, hehe;)) neida:P

Back
Topp