Mage bilde

Anita74

Forelsket i forumet
Tenkte å legge ut et mage bilde jeg. Dette ble tatt i går..

Ganske utrolig å tenke på at jeg bare er snart 6 uker på vei..   Blir nok like stor denne gangen som sist..[:D]

Ja det er godt at magen vokser.  Men det er jo fortsatt veldig tidlig, så den har kommet mye raskere nå enn sist.  Måtte shoppe litt klær i går gitt..[:D]

ORIGINAL: SynnøveH

Vet du allerede at du har to? Hvordan vet dere andre så mye, mens jeg lurer på om baby lever? Er jeg helt borte vekke?[:)]

da er vi to!!! har ikke vært på UL enda så jeg vet ingentingen jeg..

ORIGINAL: SynnøveH

Herlighet! Er den så gravid som den ser ut, eller hjelper buksen den? Jeg er dypt imponert!

Jo da, magen ser veldig gravid ut allerede.  Jeg var på ultralyd i forrige uke, men det var for tidlig å se om det var en eller to..  Men, det skal jo også sies, at jeg ble veldig fort stor med førstemann også.  Også hadde jeg ikke helt flat mage før jeg ble gravid nå, samtidig som den ikke var så stor at jeg trengte mammabukse..

Hehe, dette blir jammen meg spennende fremover..

sånn mage vil jeg også ha... er jo ikke mere enn snart 6 uker. men her er det ikke anntydning. og jeg som har hørt at en blir større med andremann.... får vente i spenning... du hat vel ikke klart å holdt det skjult for fam lenge vel???

dere må inn på adressen som kommer opp... Får ikke til å legge inn bilder på annen måte [:@]
Men som dere ser så er magen nokså tydelig allerede [;)]

de sier at det er typisk gutte mage å kun legge på seg på magen. med jente legger man på seg mer over alt... Kanskje det har noe å si.... Kommer nok tidsnok hos dere også

åh.. så koselig bilde da![:)] gleder meg til jeg åg får en sånn mage..

hvordan får man miniatyr bilde inn? eller vedlegg?

Back
Topp