Mage bilde uke 9

RalkattLia

Forumet er livet
Nå kan jeg ikke skjule kulen lenger...Ingen bukser som jeg får knept igjen lenger heller...[8|]

Så tights tilværelsen er kommet for og bli di nesten mnd [:)]

Er heldigvis ikke så redd for tvillinger...Jordmora sa at dette var mange ganger normalt ved 4 mann...siden kroppen vet så godt hva som skjer med den...Og at jeg nå spiser 3 ganger så mye som jeg har gjort før...[:)]

oj, det var tidlig mage gitt :) men SÅ FIN [:D] er vel vanlig å få mage fortere når man har vært gravid før ja. selv venter jeg nr to nå, og regner med jeg blir fortere stor denne gangen.

Så herlig

Wow, virkelig stor og fin[:)]

Trøster meg med at det kun er oppblåste tarmer, meeen det er jo en del av utviklinga det og...Den store mage veksten begynner jo skikkelig når en bikker 12 uker...SÅ gleder meg mere til det en den bløte "deige" magen istedet...Føler meg igrunn bare feit...

Jeg som hadde vært flink og trenet den helt flat og stram, skulle jo liksom ikke ha flere barn....Men den gang ei...Blir nytt program etter denne...For da blir det ingen mage på meg noe mere...[:)]

Kjempe fin 

Veldig flott mage du har Hope4, den er det ingen vits i å skjule under store klær!!

Det var virkelig en nydelig gravid kul!!![:)] 

ORIGINAL: eplet

ORIGINAL: Modic

Flott mage!!

Min har også vokst, men den er så polstret fra før av, at det ikke er godt å se forskjell! *fnis* Jeg bare kjenner at jeg ikke får kneppet igjen buksene...

Samme her. Har bare fått større pølse rundt livet[:-]

Pussig, sånn er det her også, haha![8D]

Men NYDELIG mage da, Hope!![:D]

Back
Topp