Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehehe, jeg har også fått mage. Har vært slik siden uke 7 egentlig, men nå er den ganske stor i forhold til hvor liten spira er. Huff, alle kollegaene mine senker blikket på meg hele tiden. Ser ut som om jeg er i 2. trimester et sted
Har lagt merke til flere i dag som har sett på magen min.... Har jo ikke fortalt det til noen enda, men må fortelle det til sjefen denne uka.
Har kjøpt to mammabukser, for de vanlige passer ikke... Går med litt store gensere da.
Må vel bare være oppblåsthet eller? Livmora kommer jo ikke over skambeinet før uke 11-12?
Har fått ltt "mage" jeg også men det er bare luft hehe! Føler meg som en heliumballong
Det er nok livmora som dytter utover tarmer osv. Første sv.skap fikk jeg ikke antydning til mage før rundt 20 uker, andre sv.skap hadde jeg mage i uke 16. Spent på å se når babymagen kommer nå. Ofte kommer den tidligere etter flere sv.skap.
Min mage poppet ut sånn helt plutselig på fredag. Helt merkelig. Fra en dag til en annen liksom. Poff! Den er ganske hard og står rett ut. Kan umulig være bare luft tenker jeg, men hvem vet. Måtte rett til byen og kjøpe klær i hvert fall, ingen bukser eller jakker lot seg lukke, sånn helt over natta. :/
Bittelitt mage her også! Og på kontroll hos legen idag kunne han kjenne livmora ganske høyt oppe allerede er 8+3 idag, men er andregangs da.... Kunne høre hjertelyd med angelsound på lørdag!!
Ja! Mage! Og bare 7+5!! Dekker meg til, men magen buler nå ut lurer på hvor lenge det går før jeg blir spurt.. Selv om folk vanligvis holder lenge igjen før dem spør, mange som ikke tør spørre i tilfelle det bare er ekstra kilo (megselv inkludert )
Dvask er jeg også. Har vært det hele tiden. Kjenner ikke livmora over skambenet enda, men vet at det ikke er uvanlig at den har vokst seg såpass stor, spesielt hvis du har vært gravid før, at den begynner å dytte på tårnene slik at de lager litt masse nede på magen. Dermed ser magen større ut også.
Men den er blitt såpass stor at buksene mine ikke passer, og mange gensere kryper litt opp. Så to mammabukser er kjøpt inn, også håper jeg at det holder litt fremover. Nå er det høst, og kjoler og strømpebukser finner veien frem til skapet igjen. Jeans legges ofte vekk på senhøsten og vinteren.