Mage allerede!

Homers wife

Flørter med forumet
Hei.

Dette er mitt andre svangerskap. Husker ikke når jeg fikk mage sist, men det var i allefall ikke så tidlig. Buksene strammer og alt fettet er liksom blitt dyttet oppover. Jeg ser gravid ut i profil, men forfra ser jeg bare god og lubben ut. Er det vanlig å få mage når en nesten ikke er 8 uker engang? Jeg er 7+5.

BigBee

Jada, det er helt normalt.[:)]
Får fortere mage med andre mann[;)]

Kanskje du har fått litt av tvillingstøvet mitt?[:D][:D]

nå fikk jeg mage med en gang med førstemann jeg... har en god kul nå også forsåvidt men denne gangen går jeg ikke så mye opp heller... nå er jeg 15 uker å på denne tida med forrige var jeg rimelig stor hmm tror det er individuelt jeg hvordan magen vokser... hehe... [:D][:D][:D]

Hei...Visste først i går at jeg er gravid... så mage er det dårlig med her ennå.. Men gleder meg veldig..

Jeg har fått en skikkelig mage allerde.....og hatt det noen uker nå...har prøvd å trekke den inn, men det er bare ubehagelig og ikke går det heller [;)]
Føler at det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei..og ikke tre..hehe!! Men,men.....hører de sier at det er normalt med 2 mann....så jeg gleder meg bare over det.
Kun mamma klær som gjelder for meg.... :-)

Jeg hadde ikke noe særlig mage men for ca 1 mnd siden kom det bare helt plutselig....
Da passet jeg plutselig ingen bukser lenger så nå er det kun mammaklær som jeg kan bruke....
Har ei veninne som skal ha 3 dager før meg og hun har nesten ikke mage...
Litt rart,kan det kanskje ha noe med hvordan kjønn det blir?
Har hørt at hvis man kun legger på seg på magen blir det gutt og hvis man legger på seg ellers og så blir det jente....
men vet ikke jeg[:D]

Hei BigBee!

Jeg sier meg enig med Cissi her inne.
Det virker som om magen kommer fortere ved andre svangerskap.
Ved mitt første svangerskap hadde jeg ikke mage før jeg var 5 1/2 måned på vei
(men da var jeg veldig tynn også). Med nr. 2 vistes det allerede etter 10-11 uker.
Men ikke bekymre deg. Det er jo flott å kunne vise magen:o) Viste hele verden at
man venter en vidunderlig "pakke" til...

Lykke til videre i svangerskapet!

Med vennlig hilsen
Lehcar

Hei Lehcar.

Jo, det må være noe med det. Jeg ser veldig godt selv at jeg har fått mage, men vet ikke om andre ser det like godt. Holder inn magen hele dagen på jobb, utrolig slitsomt, men jeg har ikke lyst til at alle skal få vite det med en gang. Jobber på lukket psyk.akuttavd, så jeg føler at jeg må skjule det litt, også for pasientene. Men noen av de ansatte har fått vite det, slik at jeg ikke trenger å gå inn i utageringssituasjoner. Når jeg kommer hjem og slipper magen løs, ser det ut som da jeg var 16uker sist. Håper det bare er en, ellers blir vi nødt til å flytte i større leilighet og få oss ny bil. Det er ikke regnet med i budsjettet....

har fått en fin liten rund kule mage nu (e høy a slank) ennu så e æ bærre 9uke på vei. men ser ut t at alle i min familia får mage tili å bi veldi stor

Back
Topp