Mage allerede??

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Flere som allerede har fått en liten bump nederst på magen? Jeg klarer ikke lengre å gå i skinny jeansen min.. jobb-buksa måtte byttes ut til en større str og, for den var for trang i magen og ubehagelig å ha på:bored:
Ei venninne tulla i går å sa at hun er sikker på at det er firlinger :smiley-ashamed004 men kjenner litt på frykten for at det er mere enn én, da vi har lovet barna hund til sommern:smiley-ashamed008 tror ikke d er 4 altså!!

Ikke synlig her, men når jeg ligger på rygg og kjenner etter føler jeg meg «hoven» fra der skambenet slutter uten at jeg kan kjenne kanten av livmor. Men er usikker på om jeg klarte å finne kanten sist.

Magen viser fortere når man har vert gravid før. Selv kjenner eg at buksene strammer men ikke noe sånn at det viser.
Selv ser eg det på meg selv at magen allrede er forandret, men er nok kun meg som ser det.

Vil tru at magen er godt synlig etter første trimester nå enn det var med første.

Her har det vært litt mage de siste årene, ikke at jeg er så tjukk heller. Men ja, ikke brydd meg noe særlig om det før nå, for nå føler jeg at jeg må prøve å holde den inne så ikke folk skal spørre:hilarious: men på ingen måte noen babymage her enda. Kom ikke før rundt uke 20 de andre gangene.

Føler det syns veldig godt allerede, om det er luft eller hva.. Må prøve gå med løse klær hvis vi skal holde på hemmeligheten til jul:dummy:

Jeg kan kjenne livmoren rett under symfysen. Jeg har en litt mer deigete og utstående mage denne gangen i utgangspunktet (flat før andre svangerskap), så håper det er lenge til noen forstår..

Regnbuksen gikk ikke i sammen i går ellers går buksene på enda

Ingen babymage, men er så sykt oppblåst, så det ser jo ut som jeg snart skal føde :hilarious: Arbeidsbuksa mi er i utgangspunktet 2 str for stor, og det er jeg veeeeldig glad for nå :p

Back
Topp