Tulleklompen
Glad i forumet
Jeg er 6+6 i dag og syns jeg har fått ganske mye mage allerede? Er dette normalt? Dette er min første graviditet, så jeg trodde ikke jeg skulle få mage før i uke 12-13.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nettop det! Vi vil helst vente med å fortelle det til uke 12 fordi vi opplevde sa sist.Lurer på det samme.. Dette er min andre og jeg er 7+6 i dag, men ser tydelig litt mage. Vanskelig å skjule graviditeten når magen kommer så tidlig...
Ok. Jeg raper litt om dagen så da er det kanskje bare luft da. Men har ikke forstoppelse.Embryoet er ikke stort nok før etter uke 12, da mange opplever at livmoren dukker opp fra symfysen. Mange blir derimot oppblåst tidlig i svangeskapet. Forstoppelse er også ganske vanlig og kan gjøre at man får en liten «bul» nederst hvis det er mye tarminnhold i tykktarmen [emoji4]
Så bra. Alle disse hormonene får meg jo til å bli redd for svangerskapsdiabetes og alt med en gang vettu[emoji15]Er vanlig å bli oppblåst
Jeg så gravid ut med en gang forrige gang pga hormonstimulering. Ikke så lett å holde det hemmelig daSå bra. Alle disse hormonene får meg jo til å bli redd for svangerskapsdiabetes og alt med en gang vettu[emoji15]
Godt å kunne skrive her og bli litt beroliget. [emoji28]
Var den til meg?det er vel kanskje noe med at livmoren (selv om den er under skambeinet og er på str. med en appelsin) presser mot andre ting i magen som da resulterer i at den blir litt mer bulete...?
Hehe, håper det meste holder seg på plass der det skal være med unntak av noen flyttbare ting kanskjeHehe, nei ikke rettet mot noen spesielt [emoji6] bare jeg som tenker høyt med meg selv [emoji23]
Er vel litt logisk at magen vokser når noe inni der vokser, uavhengig av hvor det ligger. Det som er inni der fra før blir vel forskjøvet?..
Ja var nok bare luft her også. Er litt bedre i dag. Blir gøy når det kommer liten ordentlig kul, men glad man kan skjule det frem til uke 12 og man er mer sikker på at det går bra[emoji4][emoji173]️Jeg er bare 4+4 men sliter allerede med å få igjen bukser. De blir supertrang på ettermiddagen er veldig oppblåst, så er nok derfor
Opplever det samme som deg-vil bare at de neste ukene skal gå fort så man kan være ærlig om graviditeten og heller vise magen stolt frem (selv om det er tidlig og mange ikke får mage så tidlig)[emoji4]Jeg er 7+1.. veldig oppblåst og fiser masse!
Jeg føler meg bare feit, men sambo sier det begynner å bli litt mage... kanskje han sier dette for at jeg skal tro det er slik isteden for at jeg har lagt på meg litt.. ikke vet jeg, men skulle ønske magen kom straks altså..