Mage allerede?

Hecatees

Andre møte med forumet
Er bare 5+5 i dag, og det er allerede ubehagelig å bruke vanlige bukser. Dette er nr.2 men kan ikke huske at magen kom så tidlig sist . Lurer på hvordan man skal få skjult dette i 6 uker til.

Jeg bruker tigths så jeg merker ikke forskjellen på den måten.
Men ser det jo i speilet.
Kan hende du bare er oppblåst?

Jeg var oppblåst en god stund noe som gjorde at jeg så nesten høygravid ut.

Har alltid rynket litt på nesen når jeg har lest denne type tråder om tidlig mage. Forrige svangerskap fikk jeg ingenting før uke 20. Men jeg er helt enig med deg nå. Det må jo være at vi er oppblåst? Men ganske merkelig. Magen buuuuler ut og det er umulig å trekke den inn/holde den inne. :anyone

Ja, sist gang bytta jeg til gravidbukser i uke 17-18. Håper det vil stagnere litt etterhvert selv im magen kommer tidligere nå.

Her går det litt opp og ned etter dagsformen og hva jeg spiser. Så det er ingen tvil om at det ikke er snakk om noen faktisk babymage helt enda (er nr 2 for meg også) men rett og slett luft, samt en konstant full blære. De dagene jeg trener er magen mer eller mindre flat (bak alt det ekstra jeg har), andre dager så buler den ut så jeg ser ut som om jeg er type 7 mnd på vei.. :P

Livmoren er jo ikke kommet opp over symfysen enda, men er ingen tvil om at mange er større her. Var sånn sist da jeg hadde SA også. Helt ekstremt oppblåst, ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei, minst :p
Det er nok luft og div som hormonene kommer med tenker jeg.
Vet faktisk ikke hvor lenge jeg klarer å holde det "skjult", folk kjikker allerede :D:eek:

Er bare 5+5 i dag, og det er allerede ubehagelig å bruke vanlige bukser. Dette er nr.2 men kan ikke huske at magen kom så tidlig sist . Lurer på hvordan man skal få skjult dette i 6 uker til.

Jeg er også gravid med nr.2. Første svangerskap fikk jeg mage ganske tidlig , kunne se jeg var gravid allerde i uke 12, helt utrolig! Nå skal det sies at jeg fikk en gigantisk mage og forje gang! :p
Nå er jeg uke 6 i dag, og den magen min er VANSKELIG å gjemme :p Den syntes veldig godt,så her er det store klær som gjelder :) merker at mye der er luft, jeg er veldig oppblåst. Men klarer ikke å "suge inn" magen heller xD

Ja! :) Jeg aner heller ikke hvordan jeg skal klare å skjule magen i ukene framover. Jeg har alltid vært slank, så magen er nå veldig framtredende/synlig.

Typen kommenterte her en dag at jeg hadde fått en liten kulemage:p jeg har som regel helt flat mage :p men er så oppfylt i luft så er nok bare det. Blir vanskelig å skjule viss den vokser mere nå :p

Nei, hvis jeg er noe mer oppblåst så ser jeg det ikke, men jeg har noe ekstra vekt på kroppen, og dessuten har forrige graviditet etterlatt en del løs hud på magen, så jeg kommer nok ikke til å merke noe på en stund. Sist gang kom vel magen så smått rundt 15-16 uker, og innen 20 uker var den egentlig veldig søt.

Jeg er bare 4+4, men er veldig oppblåst, spesielt om kvelden, så mine vanlige bukser er litt ubehagelige å ha på, og det er vanskelig å trekke inn magen. Kommer nok til å gå for litt løse og behagelige klær for at det ikke skal synes helt enda.

Jeg føler meg egentlig bare feit. Magen den står utover som en liten kul den, men det er jo bare magefettet som blir presset ut. :p gleder meg til magen blir ordentlig og hard.

Back
Topp