Mage allerede?

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Synes at jeg allerede har fått en bul nederst på magen :o har lest at dersom der ikke er lenge siden sist svangerskap kan livmora vokse raskere eller noe sånt, og kan da synes lettere. Er 4 mnd siden jeg var gravid sist. Flere som synes de har fått noe babybul?

Tjaaa.. Buksene er hvertfall trangere. Haha. Men vet ikke om det er luft eller livmor :p

Synes at jeg allerede har fått en bul nederst på magen :o har lest at dersom der ikke er lenge siden sist svangerskap kan livmora vokse raskere eller noe sånt, og kan da synes lettere. Er 4 mnd siden jeg var gravid sist. Flere som synes de har fått noe babybul?
Jeg har nok ikke noe babykule enda. Men jeg er førstegangs. Kanskje du har to? :P

-Taster fra appen-

Her er det samme, men det er lenge siden jeg var gravid sist, så ikke det som er årsaken i så fall

Min mage har og vokst. Litt rart siden jeg har gått ned 4 kg.. klarer ikke spise:(

Den delen av magen er liksom så hard, og selv om jeg holder inn magen er bulen der ennå! Virker som det er noe annet en kun oppblåsthet da :p har ingen tvillinger i familien så dersom det hadde vært 2 hadde jeg nok svimt av ;D

Har også!! Men "redd" jeg bare er oppblåst ;)

Jeg hadde "mage" fra uke 3 frem til for en liten uke siden. Oppblåst kan man trygt si!:P Heldigvis har det gått litt ned nå. Venter ikke mage før tideligest i uke 12-15 ;) Hvertfall lov å håpe :P

Jeg er sååå oppblåst, særlig på kvelden. Har derfor tatt i bruk den ene gravidbuksa, takler ikke at noe klemmer på magen.. Alle de vanlige buksene er for trang...jeg er 6 uker idag (sånn ca) :) mammabuksene er jo deeeeilige :)

Her går det i mammatights! :) utrolig fantastisk deilig :) 6 uker idag! :-D

Jeg måtte gå med knappen oppe på buksa, så gikk likså godt til innkjøp av mammabukser. Er 4+4, så syns det er litt tidlig men må man så må man ;)

5+2 her,og oppblåst ut av en annen verden! Så er nesten redd folk skal se kulen og tolke seg frem til at jeg er gravid,vil gjerne vente litt med å fortelle nyheten ;)

Jeg måtte gå med knappen oppe på buksa, så gikk likså godt til innkjøp av mammabukser. Er 4+4, så syns det er litt tidlig men må man så må man ;)
men er ikke du lenger på vei om man tenker uttak?

Eller 5+1om jeg skal tro den nedtellingsgreia ;)
ja blir det ikke noe sånt :) vanskelig med prøverør å vite helt syns jeg hehe På babyverden står det 4+6, men på tickern står det 4+3...så stoler på babyverden jeg ;)

Jeg har ikke fått noe større mage enda, men jeg har nå litt mage fra før å da ;) Men jeg synes magen har skiftet form og kjennes annerledes ut :) Den ser annerledes ut på kroppen! Det kan jo selvfølgelig være de gravide øynene som ser :p

Back
Topp