mage allerede?

¤Celti¤

Elsker forumet
Når skal man egentlig begynne å få mage?Hadde på meg ei bukse i dag som passa helt fint før jul og har ikke lagt noe på meg, men jeg holdt på å dø i dag av at buksa var så trang!![&:]

Det er vanlig å ha oppblåst mage i begynnelsen av svangerskapet. Jeg har i alle fall ikke begynt å få gravidmage før nå. Men de som er veldig tynne fra før får fortere gravidmage enn andre.

I mitt første svangerskap var jeg meget tynn, og fikk egentlig ikke mage før rundt uke 20.
Ved det andre svangerskapet hadde jeg mage allerede ved uke 10...
Er spent på når magen vises denne gangen[:D]

Jeg har ganske mange kilo fra før, og kanskje spesielt rundt magen. Jeg synes fortsatt ikke at det synes på meg, men samboer hevder noe annet. Anyway - jeg begynte med "gravid-bukser" før jul, for selv om buksene mine fortsatt passet (gjør det enda) så er det så ubehagelig med knappen.

Tror det er veldig individuelt ja, når magen kommer! Men at du kan merke det før det synes!

jeg fikk mage i uke 10 jeg...este ut...og etter det har det stått litt stille vokser litt om gangen nå....hehe, men helt klart forskjell på folk der da...[:D]husker jeg fikk litt angst jeg oxo når buksene mine var for små...hoff...jaja...lykke til med magen:)

Det er jo individuelt når magen kommer...
Og selv om du ikke har gått opp i vekt, så kan du få mage [:D]
Jeg har fortsatt ikke gått opp de to kg jeg gikk ned i begynnelsen, men ser nå at det begynner å ligne en liten gravid-mage...Det er liksom ikke så mye fett andre steder på kroppen [:)]

I det første svangerskapet mitt fikk jeg ikke mage før jeg var 5-6 mndr på vei (pga svangerskapskvalme [:'(]) Denne gangen fikk jeg mage veldig tidlig (rundt 8 uker) Vokste fort, og mye. Var redd for åssen jeg skulle se ut til slutt...Men stoppet opp en del da jeg var ca 4 mndr. Nå har jeg stått stille en stund, å får stadig høre at jeg er så liten til å være så langt på vei....Veldig individuelt dette med å få mage tror jeg [;)]

Min ble større når jeg ventet mensen, hadde El og når jeg ble gravid!
Så desverre har jeg ikke noe klokt å komme med her [8D]

Masse lykke til i alle fall!

*håper sammen med deg*

Kathrine

Magen min er også oppblåst nå! Den er litt slitsomt, for jeg ser litt feitere ut enn for en uke siden! Men jeg satser på at den forsvinner igjen...eller at det går seg til!

Klem, M

Min er også oppblåst... trodde jeg bare innbildte meg at den var litt større (kjennes bare ut som om jeg ikke klarer å trekke den inn...), men i dag målte jeg, og det var tre cm mer rundt livet... Men det går vel tilbake igjen

Back
Topp