Mage allerede!?

Chinchilla2

Flørter med forumet
Julibarna2014
Igår var jeg på en messe på Lillestrøm. Jeg blev spurt to ganger av fremmede mennesker om jeg var gravid! En av damene ville selge meg salve mot strekkmerker siden jeg var gravid. Nå skal sant sies at jeg har har noen kilo ekstra å drasse på men har aldrig hatt en mage som står rett ut. Snakk om å være oppblåst :eek: Magen er hard, klarer ikke å dra den inn og det ser ut som om jeg er i 5 mån....

Noen andre som har blitt større en forventet allerede?? :anyone

Jess, eg slite maks med å holda magen skjult nå
Skal etter planen fortelle familie på julaften, men spøra om eg klarer å skjule magen til da..
Ei på jobb kommenterte at eg hadde lagt på meg, takk for den liksom svarte eg = )

her har også folk komentert at jeg har lagt på meg. jeg har ikke en sjanse til å få igjen buksene mine en gang. så jeg må kjøpe nytt...
magen stikker ut (er så oppblåst).

Sliter litt med å holde dette sjult her også!!

Tror nok jeg bare ser ut som jeg har lagt på meg litt.... Noe som jo er sant.... :-S syns nok det begynner å anes at det er mer sånn heeelt nederst på magen selv, men (9+2). Men dere, ikke så høflig av folk på jobben deres å poengtere vektoppgang, syns jeg?!? Har heldigvis sluppet kommentarer til nå...

Sant det, fint lite høffelig å kommentere vekta til folk. Eg hadde aldri turt det :P
Til og med mamma kommenterte vekta mi, men det var før eg ble gravid. Plutselig begynte hun å le, å så sier hun at hun ser på ansiktet mitt at eg hadde lagt på meg :O Akkurat på det tidspunktet styrte eg på med trening og sunn mat og det, så det var svært lite motiverende å få den servert :P

Ja, jeg må jo være kjempeoppblåst!!!
Magen er helt hard og har vokst!

På mandag passet favorittbuksa mi. På onsdag strammet den ganske. På fredag hadde jeg null sjans å få den på!

Så rart at fremmede spør om du er gravid! Men det er nok bare koselig ment da? :-)
Selv er jeg evig takknemlig for lange, vide gensere for tiden! Hi hi!
Jeg er så tynn, så det synes så godt at jeg oppblåst. Men med lange gensere kan man skjule det meste. Hi hi! :-)
Men.. bare venter på at moren min skal kommentere det. Håper det blir en stund til, for vi vil vente til jul med å fortelle! :-)

den siste så kommenterte det til meg var min far. datteren min på 3 fortalte han at mamman min har baby i magen sin.. den er så liten. pappa bare så på meg og sa: det har vi sett på deg, du har lagt på deg i det siste:-P han og mamma har pratet om det og tippet:-P

Skjønner det ikke, men ja, magen er mye større en forventet.
Greit nok at jeg har litt ekstra akkurat rundt magen, men jeg klarer jo ikke holde den inne en gang lenger :p

Her har jeg antydning til mage ja! Så mine antrekk består av mamma-bukser og STORE topper for å skjule! Heldigvis er det bare to uker til (ca) før vi forteller det til alle;-)

jeg er stor i utgangspunktet, så er magen i tillegg blittssuperoppblåst og kjempehard, såå jeg ser jo supergravid ut... klarer ikke holde den inne... :P

Jeg har også litt mage fra før, så når den nå er blitt oppblåst, knallhard og skikkelig "babyform" er det vide klær som gjelder! Heldigvis bare 2 uker til jeg runder 12 uker! :)

Har fått litt mage ja.. tiltross for at jeg faktisk har spydd masse i de siste 3-4 ukene... hyggelig det ... :)

Det var godt å høre at jeg ikke var alene ;-) Men føles litt dumt når man vet hvor liten lille spiren er, hehe

Magen er tydelig blitt større her også. Har noen ekstra kilo der jeg og, men kulen nederst på magen er kommet ordentlig frem. Siter litt med å få på meg buksene, så burde vel egentlig gå med gravidbukse snart. Dessverre har jeg lånt bort alle til min søster og vil ikke spørre om å få de igjen enda siden ingen skal vite om spiren før julaften. ;) kanskje jeg får ta litt nettshopping en dag ;)

Jeg var 9 uker på vei med nr to da ei i bhg til eldstejenta klappa meg på magen og spurte om det var noe på gang. Magen kom med en gang med nr to, så veldig spent på hvordan det blir med nr tre!! Er bare 5 1/2 uke på vei og føler jeg eser alle rede og buksene strammer. Kommer ikke til å bli lett å holde det hemmelig:/

Her er det en oppblåst mage for tiden :)
Jeg er veeldig glad i store godt gensere og tights om dagen :D

jeg er ikke sikker på hvorlangt jeg er på vei,men i allefall uke 8.min mage kom nå sigende sakte men sikkert ut....så måtte kjøpe mammabukser for 2 dager siden.

Back
Topp