mage allerede.(.?)

me3

Andre møte med forumet
Heisann:)

Jeg er nå ti uker på vei med nr3. på de to andre har det ikke syntes før mellom uke 14-16, men nå synes det ganske godt på meg etter 10 uker..

Hva er vanlig på en 3.gangsgravid?

:)

Er tredje gang jeg og, har mage, men vet ikke kor mye som er baby eller flesk ;) men ser gravid ut :) kommer nok tidlig på oss :)

Jeg venter også nr 3 og magen synes. Har kjent livmora siden uke 8. Er nok ikke livmora som gjør magen hos meg, men den dytter opp andre ting som lager mage vil jeg tro :)

me3 skrev:
Heisann:)

Jeg er nå ti uker på vei med nr3. på de to andre har det ikke syntes før mellom uke 14-16, men nå synes det ganske godt på meg etter 10 uker..

Hva er vanlig på en 3.gangsgravid?

:)

Jeg er også 3.gangs, men ser ikke noe enda. kjenner kanskje litt da. Tror det er veldig vanlig :-)

Jeg har nok litt mage... men henger nok litt igjen fra sist også... ett år siden snuppa ble født. Har en elev som to uker på rad har kommentert at du ser ut som du er gravid enda.... og jeg bare: men je har da e datter som itte er 1 enda, så jeg skal jo ikke ha noen ny onge enda.....

jeg og er 3.gangs og her synes det godt.. kan ikke huske magen kom så tidlig sist men:)

Jeg er andregangs, og jeg har og fått synlig mage, har i grunn vært synlig noen uker. Kom ikke så fort med førstemann, men har vel med at vi har vært gravid før?:)

Andregangs her, med godt synlig mage. Det var akkurat likedan med førstemann, magen bulte ut helt fra uke 4-5. Er vel ettellerannet som blåser seg opp inni der.

Leste forresten et sted at i uke 9 er livmoren omrent på størrelse med en appelsin. :)

Back
Topp