Mage allerede noen?

NogM24

Betatt av forumet
Septembertassene 2026
Jeg synes noe har begynt å skje denne uken (9+4) men føler også det har skjedd tidligere og tidligere for hvert svangerskap jeg har hatt de siste 2 årene selv om jeg hat mistet alle før 12-ukers grensen. Noen andre som har antydning til at det begynner å se ut som en liten kul?

Jeg har delt bilde inne i det private forumet. Føler ikke magen har vokst noe særlig siden bildet jeg tok 9+0, men merker på buksene mine at den har vokst bitte litt :hilarious: Hjelper ikke at man må spise hele tiden for å holde kvalmen vekke da :dontknow Tror det er treg mage som er synderen på at buksene har blitt trangere.

Merker det også litt på buksene mine, og idag merka jeg at den jakken jeg bruker til hverdags muligens er litt trangere rundt magen. Synes ikke jeg ser det i speilet, men det er gjerne litt rundere over hele, og ikke bare midt på midten hvor jeg har litt for mye fra før :hilarious:

Merker det også litt på buksene mine, og idag merka jeg at den jakken jeg bruker til hverdags muligens er litt trangere rundt magen. Synes ikke jeg ser det i speilet, men det er gjerne litt rundere over hele, og ikke bare midt på midten hvor jeg har litt for mye fra før :hilarious:
Er 11+3 idag :)

Jaa, jeg har allerede mage og er 10+1. Tror nok det har litt med at jeg i oktober allerede var 17 uker i mitt andre svangerskap, men som dessverre endte i sa.

Med min første graviditet som jeg gikk 42 fullgåtte uker med fikk jeg nesten ikke mage før uke 30!
Jeg hadde det også sånn i første og eneste svangerskapet som har blitt til baby :Heartpink

Back
Topp