Mage allerede nå!?

StineH

Elsker forumet
Jeg er bare 3+6 - Altså IKM i morgen og jeg er så SINNSYKT oppblåst! Føler meg 3-4 mnd gravid allerede. Ikke det at jeg var veldig slank i utgangspunktet, men dette synes jeg er drøyt!

For 2 uker siden (overse den teite poseringen, det var det eneste jeg fant i farta:
5722abe0d6416e4d79a5bf721c3e6657

I dag på ettermiddagen:
0c3741785dda7ca12387280e1ed830cb

Og her trekker jeg INN magen!

Er også helt vilt oppblåst! :o
Føler jeg ser kjempegravid ut :p
Forstår ikke helt hvorfor

Samme her! :) Ser for meg at kreative antrekk må til når magen skal skjules nå i vår/sommer:p

Var slik sist :P mamma spurte flere ganger om jeg var sikker på at jeg ikke var lenger på vei! Savner nesten den oppblåste magen nå.

Hihi! Godt det ikke bare er meg - Føler meg helt enorm! Og får så vidt på meg jeansen..
Ser for meg at vi må bli relativt oppfinnsomme til sommeren for å skjule magen :O
Kanskje vi må lage en egen tråd for det =P

Jeg er også enormt oppblåst.. Klarer liksom ikke trekke inn magen. Ser ut som om jeg blåser ut magen hele veien..

Deilig at vi i det minste kan se ut som boller sammen :D

Har dere barn fra før av, eller er det første? Jeg må innrømme at jeg ikke merket noe til denne oppblåstheten i første svangerskap. Dette blir mitt andre.

Deilig at vi i det minste kan se ut som boller sammen :D

Har dere barn fra før av, eller er det første? Jeg må innrømme at jeg ikke merket noe til denne oppblåstheten i første svangerskap. Dette blir mitt andre.
Haha ja ikke sant :D

Vært gravid tre ganger inkludert denne, men blir første barnet :) (første abort da jeg var 17 pga press fra daværende kjæreste+familien hans, andre gang en MA)
Merka ikke noe til oppblåsthet mine forrige svangerskap jeg heller :p

Ohhhhh heldigvis er ikke jeg den eneste !! Ble nesten litt bekymret ikveld spesielt etter å ha titta på fotballfruen sin blogg .. :P

opplevde ikke dette med oppblåsthet i første graviditeten heller :P

Jeg er ikke veldig oppblåst enda :/
Har så få tegn til graviditeten syns jeg.. Skulle ønske jeg merket det mer

Haha ja ikke sant :D

Vært gravid tre ganger inkludert denne, men blir første barnet :) (første abort da jeg var 17 pga press fra daværende kjæreste+familien hans, andre gang en MA)
Merka ikke noe til oppblåsthet mine forrige svangerskap jeg heller :p

Ohhhhh heldigvis er ikke jeg den eneste !! Ble nesten litt bekymret ikveld spesielt etter å ha titta på fotballfruen sin blogg .. :p
opplevde ikke dette med oppblåsthet i første graviditeten heller :p

Jeg er ekstremt oppblåst idag :p

BLÆH! Våknet opp i dag og følte meg som en fotball. Rullet meg ut av sengen og på do, og ingenting. Er ikke bare oppblåst, men forstoppet også. Jaja, jeg klager IKKE så lenge symptomene ikke forsvinner..

Jeg er ikke veldig oppblåst enda :/
Har så få tegn til graviditeten syns jeg.. Skulle ønske jeg merket det mer
Det skjønner jeg. Man klager gjerne når symptomene melder sin ankomst, men så blir man skikkelig stresset når de ikke er der.. Husk at det er veldig individuelt hvor mye symptomer man får, og når man får dem.. <3

BLÆH! Våknet opp i dag og følte meg som en fotball. Rullet meg ut av sengen og på do, og ingenting. Er ikke bare oppblåst, men forstoppet også. Jaja, jeg klager IKKE så lenge symptomene ikke forsvinner..

Det skjønner jeg. Man klager gjerne når symptomene melder sin ankomst, men så blir man skikkelig stresset når de ikke er der.. Husk at det er veldig individuelt hvor mye symptomer man får, og når man får dem.. <3

Jeg er også kjempe oppblåst, det ser så teit ut! :-) Det hjelper ikke at jeg har lagt på meg noen kilo i vinter heller. Ja, og med en gang jeg ikke merker symptomer lenger blir jeg skikkelig nervøs! Vi skal fortelle til folk i slutten av denne mnd heldigvis:)

Jeg har også lagt på meg noen kg i vinter, så selv om jeg er konstant sulten nå, så prøver jeg å bruke hodet..

Vi kommer nok til å vente med å fortelle siden det bare er 2 mnd siden vi mistet sist. Har en god venninne som vet det allerede, men familie osv må nok vente litt. Så her blir det nok mye merkelige klesplagg fremover..

Jeg har på meg en tettsittende dressbukse, men magen min skriker etter å bli sluppet fri! =P

Magen min er ikke like oppblåst som deres, men absolutt større enn vanlig. Jeg har også endel ekstra å gå på, så er nå livredd for at folk skal spørre om jeg er gravid, for da vet jeg ikke hva jeg skal si!! :rolleyes:

Back
Topp