Mage 5+2 (bilde)

Bondefruen

Forelsket i forumet
Tja,hvor skal jeg starte..?

Jeg vet jo at babymagen ikke vises enda, å at alt (det ekle) i magen flyttes oppover etter hvert som babyen blir større. Men jeg syns det er LITT for tidlig å få mage nå??? Samboeren syns også jeg har fått mage, å svigermor (heeeh) sa på lørdag at jeg har lagt på meg!!!!! Fyy. Å mamma sier at det er to.

Er ikke ei frøken med for mye på kroppen så jeg krysser alt jeg har for at vi blir henvist til UL når vi skal til jordmor på fredag.

Gud hjelpe meg, med kvalme å tretthet x 20 er jeg fryktelig spent! Lengre på vei enn antatt, 2 i magen eller er det bare magen som popper ut fortere denne gangen..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    188,9 KB · Visninger: 97
babykul!!! <3 <3 <3

Jeg også har sånn mage, ca like langt som deg på vei.. Aner ikke hvorfor magen kommer så fort.. :P går ikke Ann å skjule dette til uke 12 med dette tempo :P

Neeei dette er min første :) men er slank og har en veltrent mage, vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.. Ser ut som om du har samme :)

Stemme sikkert da, men babyen e berre et pat mm, og livmor e så vidt begynt å voksa. Så teknisk sett så e da umulig at da e BABYKUL ;) Gravidmage går eg glatt med på, men ikkje babykul :P

Sånn ser jeg å ut.. Får ikke igjen buksene (nesten!).. Men er jo fysisk umulig at det er en Babykul, så er nok oppblåsthet, og litt ønsketenkning :-)

Er på mitt "slankeste" nå, å har flydd på do i noen dager så jeg vet ikke om jeg er så veldig oppblåst. Har vært ja, så inderlig å:p
Jeg så sånn ut etter en hel dag med magasjau, men den har gått ned nå. Er litt opp og ned fra dag til dag hvor oppblåst jeg er.

-Taster fra appen-

Fin mage da :-) veldig vanlig og være oppblåst i begynnelsen og da blir magen større. Har samme problemet selv og det har vært slik i begynnelsen av hvert svangerskap for meg da. Syntes det er litt søtt jeg da med sånn babykul

Enig i at det ikke er noen babykul enda:) Er bare gugge å ekle saker der ennå:p Skulle ønske jeg hadde bilde av magen min før jeg ble gravid men som de fleste tar jeg ikke bilder av magen, med mindre jeg er gravid:) Skal ta et nytt om 4 uker for å se forskjell.

Håper jeg dere gjør også:D

Back
Topp