Mage 31+4 !

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Idag har jeg vært på vekstkontroll :)
Bebien har vekst avvik på - 1,2 %, så vi er kjempe fornøyde ^^
Hun veier rundt 1,9 kg :D
Så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut et lite bilde av magen min, siden jeg liksom har kommet over den hellige 30 grensen^^
ImageUploadedByBV Forum1374064639.795915.jpg

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Undrer litt på dette med vekstestimeringer jeg nå kjenner jeg.
Hvor mye vokser babyene i snitt pr uke fra uke 30-35 egentlig?
Jeg var på vekstkontroll uke 30+1 nå og da ble babyen målt til 1350gr og var -6%
Mens du er 31+4 og din lille veier 550gr mer og det er fortsatt på minussiden?
Eller er det bare jeg som ikke innser at vi nå er så nærme termin at det går så fort oppover? :P

Veldig fin mage altså :)
Den kler du :)

Undrer litt på dette med vekstestimeringer jeg nå kjenner jeg.
Hvor mye vokser babyene i snitt pr uke fra uke 30-35 egentlig?
Jeg var på vekstkontroll uke 30+1 nå og da ble babyen målt til 1350gr og var -6%
Mens du er 31+4 og din lille veier 550gr mer og det er fortsatt på minussiden?
Eller er det bare jeg som ikke innser at vi nå er så nærme termin at det går så fort oppover? :p

Veldig fin mage altså :)
Den kler du :)

Aner ikke hvor mye den vokser i snitt, men alle barna vokser forskjellig:)
Det går veldig fort de siste ukene :)
Min lille ligger på minussiden ja:) Men det er ganske masse margin å gå på både på minus siden og pluss siden :D
Så er ikke noe å engste seg for i allefall ^^

Aner ikke hvor mye den vokser i snitt, men alle barna vokser forskjellig:)
Det går veldig fort de siste ukene :)
Min lille ligger på minussiden ja:) Men det er ganske masse margin å gå på både på minus siden og pluss siden :D
Så er ikke noe å engste seg for i allefall ^^
Hehe, jeg er ikke bekymret altså, det var mer sånn at jeg tenkte at wow nå går det fort framover her, kan jeg forvente en på snart 2kg allerede på neste ul :O -for jeg sjekkes hver 14.dag :)
Har ikke vært så store hopp fra gang til gang til nå, 300gr ca ;)

Hehe, jeg er ikke bekymret altså, det var mer sånn at jeg tenkte at wow nå går det fort framover her, kan jeg forvente en på snart 2kg allerede på neste ul :O -for jeg sjekkes hver 14.dag :)
Har ikke vært så store hopp fra gang til gang til nå, 300gr ca ;)

Jeg vet ikke hvor stor min lille var før nå, så kan jo hende din er litt mindre enn min, men du skal ikke se bort ifra at du plutselig har en 2kg stor baby i magen din ^^ :D
Merker at babyen vokser og får mindre plass nå, så jeg merker virkelig at det faktisk nærmer seg ^^

Back
Topp