Mage å avføringsproblem

Elina199

Flørter med forumet
Jeg treger råd å tips. Har ei som sliter ekstremt me magen å avføring. Har småe bremsespor mn ikkje no kraftig på 3 uker er dette normalt. Gir mme prøvd alt av råd som står på nett. Vrir seg i smerteå skriker seg i søvn.
 
Jeg treger råd å tips. Har ei som sliter ekstremt me magen å avføring. Har småe bremsespor mn ikkje no kraftig på 3 uker er dette normalt. Gir mme prøvd alt av råd som står på nett. Vrir seg i smerteå skriker seg i søvn.
Høres ut som forstoppelse hvis det har gått tre uker. Ta kontakt med legevakt så guider de deg videre.

Jeg måtte faktisk «grave» ut basjen til slutt, baby fikk kun morsmelk og basjet ikke på tre uker. Jeg ringte flere ganger til lege før de tre ukene, men barn som gikk på morsmelk kunne ikke få forstoppelse fikk jeg til svar. Vel, han var i allefall forstoppet og basjet var knall hard…

Igjen, ring lege og få råd
 
Jeg treger råd å tips. Har ei som sliter ekstremt me magen å avføring. Har småe bremsespor mn ikkje no kraftig på 3 uker er dette normalt. Gir mme prøvd alt av råd som står på nett. Vrir seg i smerteå skriker seg i søvn.
Barn som går på mme skal bæsje hver dag eller annenhver dag, ellers kan det være tegn på forstoppelse. Ring legevakt nå og få ordentlig hjelp.
 
Barn som går på mme skal bæsje hver dag eller annenhver dag, ellers kan det være tegn på forstoppelse. Ring legevakt nå og få ordentlig hjelp.
Har prøvd d. Vært inn å ut av legevaktn flere ganger. Ny info vær gang jeg har vært inne
 
Høres ut som forstoppelse hvis det har gått tre uker. Ta kontakt med legevakt så guider de deg videre.

Jeg måtte faktisk «grave» ut basjen til slutt, baby fikk kun morsmelk og basjet ikke på tre uker. Jeg ringte flere ganger til lege før de tre ukene, men barn som gikk på morsmelk kunne ikke få forstoppelse fikk jeg til svar. Vel, han var i allefall forstoppet og basjet var knall hard…

Igjen, ring lege og få råd
Samme her: fikk til svar at d var helt normalt. Å så var d ikke normalt å så var d normalt alle sa noe helt forskjellig å mini på 5månder vrir seg i smærte
 
Da ville jeg dratt inn på nytt og nektet å dra før noen tok det på alvor og ga ordentlig hjelp. Stakkars baby :Heartred
ringte på mårnkngen får å få hastetime hos fastlege. Fikk ikke time før dagen etterpå skreik i telefonen me legevaktn å hun bære vart du litt lei det nå
 
Jeg stod med mye av samme forskrekkelse og stress, lege mente det liksom var ok, fikk tilslutt mast på og ble anbefalt lactolose eller noe, så ble det. Når vår begynner å gi tegn til å måtte klemme setter vi i hockey eller på potte med eller uten klær. Hvor gammel er barnet ditt? Vi økte noe saltmengden i mat (etter 15 mnd) og ser ut som om det hjelper (men ønsker ikke oppfordre til noe slikt uten at du snakke med lege) om barnet er gammelt nok til å sitte vil jeg anbefale å sette barnet uten bleie på potte for å signalisere noe. Lykke til forstår fortvilelsen


Edit: glemte å skrive at fastlegen vår tilslutt nevnte at mange kan oppleve noe i Nan som forstoppende- vi gikk over på hipp.
 
Bruker hipp lille er 5 månder prøvd lactulose å microlax fik movicol jr nå hos fastlegen på hastetime. Mn lille nekter å ta movicol mn tvinger litt i henne mn ikke mue virkning
 
Har dere prøvd nan sensilac? Her fungerte denne topp, gikk fra helt hard forstoppelse til avføring som så ut som morsmelkavføring og ingen mer magevondt. Trengte ikke malt eller annet med denne.
 
Har dere prøvd nan sensilac? Her fungerte denne topp, gikk fra helt hard forstoppelse til avføring som så ut som morsmelkavføring og ingen mer magevondt. Trengte ikke malt eller annet med denne.
Ha prøvd den å. Stopet me den å begynte me hipp
 
Back
Topp