Magasinet GRAVID

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
DET har jeg savna å kjøpe siden jeg var gravid i 2008. Så er det noe jeg gleder meg til nå er det å kjøpe det igjen. Er så ille at jeg har kjøpt det noenganger etterpå og som ikke gravid bare fordi det er så herlig lesestoff. :)

Kjøpte et dansk magasin som het "gravid" her om dagen. Koselig å ha på nattbordet <3

Kjøpte det en del når jeg var gravid sist jeg også.. Gleder meg til å dra på butikken å kjøpe det over helga :) Nesten litt redd for å treffe noen kjente på butikken da. Gjemmer det så ingen ser det.. Minner meg faktisk om når jeg kjøpte bind eller tamponger for første gangene som 14åring :) Hahahahah.. (Småsniking og småflau i kassen :))

Det leste jeg også forrige gang jeg var gravid. Jeg tenkte også å kjøpe imorgen når jeg skal handle :)

Forrige gang jeg gikk gravid, i 2010 kunne du få abonnement på gravid på tre utgaver, vet noen om den muligheten finnes enda??? Fikk et sånn koselig smykke når jeg bestilte abonnentet :)

Det blir koselig å kunne kjøpe sånne blader og magasiner ja!
Da blir det enda mer virkelig!
Her må jeg bare passe på å legge vekk bladet, så ikke barnet mitt ser det ennå.
Jeg fikk et spørsmål igår: "Hvorfor leser du om graviditet, mamma?" Jeg satt med pc åpen, og visste ikke at det var flere enn meg som så det... :-)
Jeg ble litt paff, for vil fortelle nyheten på en fin og ordentlig måte!
Så jeg må nok være litt forsiktig når jeg er her inne, og leser blader osv. :-)

Back
Topp