magane våre

teba

Gift med forumet
kor det er med magane våre nå da?? syns min har roa seg ned litt..kkje fullt så fremtredande lengre..eller er det stille før stormen??[:D]

Min også, har nesten ikke følelsen av å være gravid i det hele tatt! Har jo ingen symptomer unntatt det at jeg er litt trett og sliten om dagen, men ellers er alt som før igjen. Ikke så oppblåst som jeg følte meg for noen uker tilbake.

Min er oppblåst,i ulage og rett og slett umulig å sammarbeide med. Når jeg enndelig tror at jeg har gjort den til lags så snur den totalt og kan bli nokså missfornøyd uansett hva jeg prøver å gjøre!
Men håper at det går over snart nå, slik at jeg kan få knappe igjen buksa mi igjen!

Magen min er som en ballong... Umulig å komme inn i olabuksene mine.... [8|]

joa.. større er det nok her og, he he.. får ikke igjen de gamle buksene like bra nei. Er liksom ikke så behagelig å gå og holde inne magen lenger. Det tør jeg dessuten ikke heller, så det er jo så greit, he he [:D] Men skjørt er deilig å ha på seg det! Bare la alt strutte i det fri! [:D] Og kjærsten ler...he he.

Godt det ikke bare er meg som er en ballong om dagen. Jeg ser gravid ut allerede. Men det er nok bare oppblåstheten og at magen er litt rund fra før. Fikk spørsmål fra fremmed dame om hvor langt jeg var på veg her om dagen. Utrolig frekt, fikk lyst til å skjelle henne ut etter noter[:@] Foreldrene mine var der også. De er heldigvis informert, men det kunne ha blitt utrolig pinlig! Hun ble ganske flau da jeg sa at det var to måneder og i grunnen ikke offisielt ennå. Jeg kommenterer ALDRI magen til noen om det ikke er fullstendig åpenbart at de er langt på veg. Magen er privat! Hva synes dere?

Helt enig mage er privat! Æ sir at æ ikkje har planer om baby om noen spør!! Utrolig hvor fort folk glømmer korsen det var, de fleste har jo vært i samme situasjon. Føler meg for tiden veldig oppblåst, det var godt å lese at det roer seg litt etterhvert! Har ingen hast med å få mage!

Gleder meg jo til å strutte rundt med mage etterhvert da, når den kommer på ordentlig og det ikke bare er luft[:)] 

Jeg fyller opp to bukser som var for store for en stund tidligere.., men det er jo bare luft. Blir mest oppblåst om kveldene.

Jeg kommer ikke opp i buksene jeg brukte for norn få uker siden. Har bare 1 dongeri bukse igjen som passer til meg... men det er vel ikke lenge før den også er forliten, men det er moro da. Gleder meg til jeg får skikkelig gravid mage[:D]

Jeg har fått en bulk på magen [:D] JEG ser den veldig godt men tror ikke andre legger merke til den. Ser sikkert bare litt dvass ut. he he. føler meg kanskje litt sånn også ettersom olabuksene begynner å bli trange allerede .

Jeg føler meg også oppblåst. Ingenting passer og alt som strammer er ubehagelig. Plagsomt! Vanskelig å finne klær som ikke avslører alt. Gleder meg til å få sagt det slik at jeg ikke trenger å gå å holde inn magen lenger..[:)]

Back
Topp