Madrassmål (igjen)

mlovise

Glad i forumet
Då e endelig sengen kommet i hus:), men madrassen skulle vi kanskje ha byttet ut. (har fått lånt sengen som min søster har hatt til sine  barn). målene på madrassen er 55cmx114cm. noen som har tips?

Da går du på en møbelbutikk og kjøper en madrass i str 55x115, ikke værre en det[:)]

Sengetøylageret/jysk har rimelige og gode madrasser. De kan du også skjære til hvis den ikke passer.

Termin 20.07. 

ORIGINAL: *blomsterpia*

Da går du på en møbelbutikk og kjøper en madrass i str 55x115, ikke værre en det[:)]

hehe...var kanskje litt dårlig til å forklare meg der, har sett på de fleste møbelbutikkene på nett og der har de bare andre mål.... men fant plutselig en på barnas hus[:D]

ORIGINAL: mlovise

ORIGINAL: *blomsterpia*

hehe...var kanskje litt dårlig til å forklare meg der, har sett på de fleste møbelbutikkene på nett og der har de bare andre mål.... men fant plutselig en på barnas hus[:D]

Jeg har også lagt merke til at 55x115 målet som oftest ikke ligger på nettsiden deres, men de har likevel[;)] Tror det er kun på skeidar.no at det står på Jensen Mini at den også finnes i 55x115.

Back
Topp