Madrassbeskytter/tisselaken

Frøken.S

Forelsket i forumet
September To Remember
Heia, mangler madrass beskyttere til vogn og vugge. Anbefalinger hva har dere kjøpt? Må være uten plast :)
 
Vi har det jeg tror er denne etter storesøster, men i hvit: https://bedtime.no/produkt/respira-vanntett-og-pustende-laken-mork-rosa/

Har i tillegg et par "vanlige" tisselaken fra arv. Når det er sagt så hadde vi ikke noe behov for tisselaken og brukte det vel egentlig aldri noe særlig. Storesøster endte opp med å sove mest i vår seng uansett. Så jeg ville egentlig ikke stresset med å få tak i det, heller.

Skal sies at det er gull verdt å ha i hus når de er litt eldre å drar med seg omgangssyken hjem;)
 
Er på utkikk etter dette selv. Greit å ha både i babyseng OG i egen seng mtp. Både bæsjebleier som går gjennom klærne og gulp/sur melk!

Så vi får se om noen har gode forslag :)
 
Tisselaken er superkjekt. Spesielt for de som får gutt. Mellomste hadde veldig mange tisselekasjer dersom vi ikke hadde vært flink nok til å legge tisseluren nedover. Ikke alltid det hjalp heller..
 
Kid har både i brette variant og som vanlige laken til å feste
 
Kjøpte vaskbart på sparkjøp. Har også engangs fra apotek til stellebord og våres seng.. da det rant endel melk den første tiden
 
Har tisselaken fra Sebra, funker bra ☺️ Brukte også sånne engangsflak under lakenet sist gang
 
//sniker
Har selv "madrassbeskytter" til baby, kjøpt på Jysk. Den holder ved gulp og små lekkasjer, og er liten nok til å enkelt slenge i vask :)
 
Har fra både IKEA og jysk. Veldig kjekt å ha. Ble minnet på her inne at det var lurt å ha i dobbeltsenga også, så har handlet det fra IKEA nå. Falt meg ikke inn at vannet kan jo gå på natta :wacky: Helt utrolig flaks at dette ikke skjedde sist heller. Og greit mtp melklekasjer osv etter hvert også. Tror jeg bare brukte håndkle sist, men en ekstra beskyttelse er jo greit.

Skriver også under på dette med flere lekkasjer hos gutt. Tok oss litt tid dette med at tissen må peke nedover, noe som er så åpenbart når man blir klar over det :shy: Men den blir jo ikke alltid værende der.
 
Har kjøpt tisselaken/madrassbeskytter både til vognen og til sengen til lille. Skal kjøpe til vår seng også, og lurer på å kjøpe kladder til å ha i bilen til fødsel i fall vannet går hjemme:)
 
Har kjøpt tisselaken/madrassbeskytter både til vognen og til sengen til lille. Skal kjøpe til vår seng også, og lurer på å kjøpe kladder til å ha i bilen til fødsel i fall vannet går hjemme:)
Man kan også bruke håndkle med bærepose under, bare et tips til de som ikke har kladder tilgjengelig eller glemte å ta dem til bilen hehe. Det er bedre enn ingenting :)
 
Back
Topp