Madrass

Blomsterpiken83

Forelsket i forumet
Vi har kjøpt en brukt chicco next to me bedside crib som baby skal bruke å sove i de første månedene. Saken er at jeg ønsker ny madrass siden vi kjøpte senga brukt. Jeg har skrevet til alle de norske nettbutikkene som jeg har kommet over som selger denne senga for å høre om vi kan få kjøpe kun madrass. Dette gikk ikke. De utenlandske nettstedene som selger madrass sender ikke til Norge :(

Noen som har tips til hva vi kan gjøre?
Kan vi kjøpe skummadrass på feks jysk og skjære den til? Er det trygt?
Det er ikke standard mål på senga og hjørnene er runde.

Last edited:
Hei.

Vask den gamle og legg den i en pose i fryseren noen dager. Da er det som evt. Var der av germs helt dødt.

Mvh

Jeg har krybbe som er håndlaget av en pappa kjenner. Den er 50x92 og fant pris på spesiallaget madrass, 1690,- + frakt! Helt sykt!
Vi klipper til madrass selv :) det gjorde pappa den gangen jeg lå i den og :)

Jeg har krybbe som er håndlaget av en pappa kjenner. Den er 50x92 og fant pris på spesiallaget madrass, 1690,- + frakt! Helt sykt!

Hvaaaaa! Det var jo helt villt dyrt.

Det var en helt syk pris. Man kan jo kjøpe ny krybbe til den prisen. Tror vi satser på å klippe til madrass selv :)

Vi har også klipt til madrass selv til vuggen som ble kjøpt når jeg var baby :)

Bestillte på lekmer.no til vugga vår. Var heldig med rabatt og fri frakt....349,- nå venter jeg bare på at den skal komme :-)

Madrass som passa til vugga vår blir ca 200 kroner når vi kjøper i metervare :O

Back
Topp