Madrass

Vi har kjøpt på barnas hus, helsemadrass til bedside crib, håper den er ok
Den hadde vi til bedside crib til første. God madrass det. :)

Den er tynn, men babyen er så fjærlett at det gjør ingenting. ;)

Nå skal vi klippe den til slik at den passer til babykurven, og har kjøpt en ny til bedside criben. :)

Usikker på hva den heter, det var den eneste de hadde på Barnas Hus;)
Jeg har kjøpt samme om det er den minste som passer tid bedside. Hun I butikken sa at helsemadrass ikke hadde noe nytte for seg når de er så små og det var bedre å kjøpe dyrere madrasser senere.

Jeg har kjøpt samme om det er den minste som passer tid bedside. Hun I butikken sa at helsemadrass ikke hadde noe nytte for seg når de er så små og det var bedre å kjøpe dyrere madrasser senere.

Vi kjøpte helsemadrass til moseskrybba som jeg har klippet til (krybba er oval). Hadde ikke kjøpt den hvis det ikke var for salg :p tipper fibermadrassene er vel så bra! De kan vel ikke akkurat selge madrasser som ikke er egnet for barn på barnas hus eller lignende butikker :p

Eg kjøpte skumgummi til sprinkelsenga som vi skar til sist. Var veldig dyrt på møbelringen :/ 800kr for ei enkel madrass. Kanskje eg skal sjekke på jysk denne gang :p men da må eg kjøre til nabo kommunen og handle :p

Eg kjøpte skumgummi til sprinkelsenga som vi skar til sist. Var veldig dyrt på møbelringen :/ 800kr for ei enkel madrass. Kanskje eg skal sjekke på jysk denne gang :p men da må eg kjøre til nabo kommunen og handle :p
På Jysk får man vel beste sort barnemadrass til ca 800kr, iallfall i 2013 ;)

De har salg på den jeg kjøpte på jysk frem til 23.01.16, du får den nå til 600kr:

http://jysk.no/soverom/madrasser/barnemadrasser/madrass-gold-f40-60x120-dreamzone

Litt snurt for at vi kjøpte den til fullpris for 1-2 uker siden :p

Back
Topp