Madrass?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Skal selvfølgelig ha ny madrass til grindsengen som forhåpentligvis kommer om ikkje så altfor lenge :P
Men inntil videre har vi en kurv som i utgangspunktet ska brukes på dagtid i stua,
Men må bruke den som seng frem t grindsenga kommer, kan eg skjere opp en to år gammal skummadrass og bruke den?? :P

Ble langt innlegg for kort spørsmål :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Jeg vurderte å skjære til en skummadrass vi hadde fra før av for å ha i vugga, men så tenkte jeg at brukt madrass er jo brukt madrass selv om den ikke er brukt av en baby tidligere. Så vi fikk heller skjært til helt ny madrass hos en møbelsnekker. Men mulig det hadde gått bare fint å brukt en gammel madrass man har fra før av..jeg har ikke peiling :P

Har litt noia for brukt madrass pga dette med krybbedød-rådene, jeg. Men det høres jo mest ut som kort tid og overgangsfase da... Usikker på hva jeg hadde gjort. Hva med å ha henne sovende i vogna da? Tipper det går bra du foreslår også da...

Jeg er litt redd for brukte madrasser grunnet krybbedød, så jeg hadde kjøpt en billig ny madrass på jysk og skjært opp jeg, selv om det bare var for ei lita periode. Men nå går det sikkert bra den du har også. :)

Ja nei eg har jo litt noia for det eg og.. men no blei det no sånn :)
madrassen e nesten ubrukt, så tror ikkje det e noen fare ;)
har forstått at det e helst når madrassen har vært brukt til baby som har hatt uhell på madrassen
som gjør at en anbefaler ny madrass :)

Jeg har selv en brukt madrasser i vugga i stua.
Den er fint og lite brukt, og ikke noe søl på.
Jeg vasket trekket på madrasser før bruk ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp