madrass...

bls

Glad i forumet
d e sikkert et domt spørsmål, men men...
æ lure på kordan madrass dåkker ska ha til de søte små? æ syns man høre litt hær å litt dær ka man burde/ikke burde ha osv...blir litt små rar...

Hadde sjøl tenkt å ha skomgummi madrass i vugga å "ortli" madrass i senga, men siden senga e så gammel så ser d ut til at d må bli skomgummi madrass i den åsså pga målan...

Nån me goe råd?

Jeg har kjøpt en svane madrass på skeidar, der hadde de også madrass til andre mål, kasnkje den passer[:)]

Eneste jeg vet er iallefall at man ikke må bruke gamle madrasser.
Vi har kjøpt svanemadrass til senga, og skumgummi i vogga. [:)]

Vi har og Svane i senga, og skal ha skumgummi i vogga. Svana i senga er kjempefin[:)]

Vi kjøpte en svanemadrass fra skeidar vi også.Den har vært super pga at absolutt alt kan vaskes.[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Vi har og Svane i senga, og skal ha skumgummi i vogga. Svana i senga er kjempefin[:)]

Også så søte og små de er.. Hi hi [:D]

ja æ får vel ta mæ en tur å sjekke målan dæm har på svane madrass, men senga hadde som mål 55*113 å d virke jo helt teit... standar e væll 60*120 viss æ ikke tar helt feil, å d går jo sikkert ikke å "presse" den nedi, d blir væll litt væll ubehageli...[&:]

Skal ikke si sikkert , men jeg lurer på om det var det som var måla på den madrassen som de også har på skeidar, når jeg kjøpte den spurte hu dama som jobba der om jeg skulle ha vanlig mål med 60*120 eller om jeg skulle ha til en gammel seng med 55* et eller annet, .... så sjekk det ut[;)]

ORIGINAL: bls

ja æ får vel ta mæ en tur å sjekke målan dæm har på svane madrass, men senga hadde som mål 55*113 å d virke jo helt teit... standar e væll 60*120 viss æ ikke tar helt feil, å d går jo sikkert ikke å "presse" den nedi, d blir væll litt væll ubehageli...[&:]

Alle sengene her i huset har svaner, så vi kunne jo ikke gjøre noe annet når det var tilbud på den til junior[:D]

Men den var jo veldig praktisk også, i og med at det inni madrassen kan spyles HVIS det skulle gå galt[:)]

hm...å vi som ikke har skeidar hær, men kan sikkert gå på møbelringen eller nåkka sånnt...

takk fårr alle svaran i allefall, ble jo litt klokere [:)]

men samboern mene vi kan ha skomgummi i senga å, fårr d har jo han logge på i alle år sir han, men nån goe argumenta fårr at vi ska kjøpe "ortli" madrass?? [8D] så æ har å "slenge" i fleisn på han når han kåmmer jæmm fra jobb...hehe...stakkars!!

ORIGINAL: bls

hm...å vi som ikke har skeidar hær, men kan sikkert gå på møbelringen eller nåkka sånnt...

takk fårr alle svaran i allefall, ble jo litt klokere [:)]

Vi kjøpte vår på møbelringen [:)]

dere som har kjøpt "ordentlig" madrass. hvor mye kostet den. vet det var salg før jul, men hva koster den til ordinær pris?? takk[:)]

Var det 800 da tro? Var egentlig svigermor som kjøpt den, så jeg er faktisk ikke sikker..

ok. trodde nesten det skulle koste mer.. har dere kjøpt overmadrass til??? man får kjøpt på babyshop hvertfall, men de er så sinnsykt dyre....

Her er madrassen vi kjøpte, fortsatt på tilbud[:)]

SVANE

Koster 730 til vanlig men jeg betalte 500 på tilbud[:)]

Vi kjøpte en overmadrass til, trengte det vel ikke, men bare for å beskytte madrassen litt[:)] Kjøpte ingen dyr da, kosta vel 250 kr trur jeg.

fant den på skeidar der. tenkte det kanskje ville være greit med overmadrass så man får vasket ordentlig hvis de kaster opp og sånn??? eller??[:)]

Var det vi tenkte og, at hvis det går galt så kanskje vi slipper unna med vask av overmadrass[:)] Greit når man kan vaske madrassen, men kjedelig å gjøre det hvis minsten skulle være uheldig da.... Også skal vi ha sånn plast akkurat under rompa da.

Back
Topp