Hvor har dere kjøpt det?? Og hvor tykk? Og hva kostet det sånn ca? [:)][:)]
Må få fikset det snart føler jeg...
Må få fikset det snart føler jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleKulaogFredrik
vet de selger på barnebutikker.
men siden vi ikke har det her, så kjøpte jeg en vanlig skumgummimadrass på møbelringen å kjærte den til.
(det var til kurven) sprinkelsenga har jeg kjøpt wonderland madrass til, for det selger de her[:)]
Den andre vugga har mormor kjøpt madrass til, siden vi får vugga hos dem i gave.
å hengekurven skal jeg ikke ha madrass i, for den er myk i bunnen så jeg har bare lagt lammeskinn nedi[:)]
ORIGINAL: Weronix
Vi kjøpte på Babyshop... Lure på om den kosta 399,-
og er sånn passe tjukk!! hehe...
sorry! Eg orka ikkje å lette på rumpa for å finne det ut! Men dei hadde iallefall litt forskjellig utvalg på størrelse og lengde og sånn!
ORIGINAL: *Starwish*
men siden vi ikke har det her, så kjøpte jeg en vanlig skumgummimadrass på møbelringen å kjærte den til.
(det var til kurven) sprinkelsenga har jeg kjøpt wonderland madrass til, for det selger de her[:)]
Den andre vugga har mormor kjøpt madrass til, siden vi får vugga hos dem i gave.
å hengekurven skal jeg ikke ha madrass i, for den er myk i bunnen så jeg har bare lagt lammeskinn nedi[:)]
Okei, men er det sånn tynn skumgummimadrass du har kjøpt da eller?? [:)] da skal jeg prøve først på barnebutikk, hvis ikke får jeg prøve på jysk eller møbelringen...
tror den er tynn ja.
kjøpte skumgummimadrass som er ment for sprinkellseng, for den er jo en del mindre en voksenmadrass[:)]
Vi kjøpte på Babyshop... Lure på om den kosta 399,-
og er sånn passe tjukk!! hehe...
sorry! Eg orka ikkje å lette på rumpa for å finne det ut! Men dei hadde iallefall litt forskjellig utvalg på størrelse og lengde og sånn!
Hehe, du skal få slippe å reise deg for å sjekke [:D] Men måtte du skjære den til da eller? og er det vanlig skumgummi?
Okei, men er det sånn tynn skumgummimadrass du har kjøpt da eller?? [:)] da skal jeg prøve først på barnebutikk, hvis ikke får jeg prøve på jysk eller møbelringen...
tror den er tynn ja.
kjøpte skumgummimadrass som er ment for sprinkellseng, for den er jo en del mindre en voksenmadrass[:)]
Jeppsi, er det jeg tenkte.. orker ikke kjøpe en SVÆR en liksom [;)] og det gikk greit å skjære til?? Alt man skal lure på... Jeg er nok ute i siste liten med dette her merker jeg.. hihi
ja det er veldig lett å skjære til, måtte skråskjære siden kurven er breiere oppe enn nede, om du skjønner[8D]
Men trur som sagt dei hadde ganske mange forskjellige størrelsa... Iallefall på lengda! Eg var redd den her blei litt for lang for vugga vår, men gikk rett nedi! :)
Men trur som sagt dei hadde ganske mange forskjellige størrelsa... Iallefall på lengda! Eg var redd den her blei litt for lang for vugga vår, men gikk rett nedi! :)
For dere har vanlig vugge, hvor bunnen er kvadratisk??
Kurven min er oval nemlig..så da må jeg begynne å skjære litt....