Madrass til vugge/kurv

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Hvor har dere kjøpt det?? Og hvor tykk? Og hva kostet det sånn ca? [:)][:)]

Må få fikset det snart føler jeg...

Vi kjøpte på Babyshop... Lure på om den kosta 399,-
og er sånn passe tjukk!! hehe...

sorry! Eg orka ikkje å lette på rumpa for å finne det ut! Men dei hadde iallefall litt forskjellig utvalg på størrelse og lengde og sånn!

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

vet de selger på barnebutikker.
men siden vi ikke har det her, så kjøpte jeg en vanlig skumgummimadrass på møbelringen å kjærte den til.
(det var til kurven) sprinkelsenga har jeg kjøpt wonderland madrass til, for det selger de her[:)]
Den andre vugga har mormor kjøpt madrass til, siden vi får vugga hos dem i gave.
å hengekurven skal jeg ikke ha madrass i, for den er myk i bunnen så jeg har bare lagt lammeskinn nedi[:)]

Okei, men er det sånn tynn skumgummimadrass du har kjøpt da eller?? [:)] da skal jeg prøve først på barnebutikk, hvis ikke får jeg prøve på jysk eller møbelringen...

ORIGINAL: Weronix

sorry! Eg orka ikkje å lette på rumpa for å finne det ut! Men dei hadde iallefall litt forskjellig utvalg på størrelse og lengde og sånn!

Hehe, du skal få slippe å reise deg for å sjekke [:D] Men måtte du skjære den til da eller? og er det vanlig skumgummi?

ORIGINAL: *Starwish*

men siden vi ikke har det her, så kjøpte jeg en vanlig skumgummimadrass på møbelringen å kjærte den til.
(det var til kurven) sprinkelsenga har jeg kjøpt wonderland madrass til, for det selger de her[:)]
Den andre vugga har mormor kjøpt madrass til, siden vi får vugga hos dem i gave.
å hengekurven skal jeg ikke ha madrass i, for den er myk i bunnen så jeg har bare lagt lammeskinn nedi[:)]

Okei, men er det sånn tynn skumgummimadrass du har kjøpt da eller?? [:)] da skal jeg prøve først på barnebutikk, hvis ikke får jeg prøve på jysk eller møbelringen...

tror den er tynn ja.
kjøpte skumgummimadrass som er ment for sprinkellseng, for den er jo en del mindre en voksenmadrass[:)]

Jeppsi, er det jeg tenkte.. orker ikke kjøpe en SVÆR en liksom [;)] og det gikk greit å skjære til?? Alt man skal lure på... Jeg er nok ute i siste liten med dette her merker jeg.. hihi

Hehe, du skal få slippe å reise deg for å sjekke [:D] Men måtte du skjære den til da eller? og er det vanlig skumgummi?

Hmm... no fikk du meg jammen opp likevel! :P

Nei, må ikkje skjære til - den satt heilt fint! :) Kjernen er visst av lammeull på eine sida, og hør (ka i all verden er det???) på den andre sida! Og med trekk med glidelås som kan vaskast i maskin!
Den er visst behandla med nokke antibakterielle greier og som skal hindre midd og sånne utysker!

tror den er tynn ja.
kjøpte skumgummimadrass som er ment for sprinkellseng, for den er jo en del mindre en voksenmadrass[:)]

Jeppsi, er det jeg tenkte.. orker ikke kjøpe en SVÆR en liksom [;)] og det gikk greit å skjære til?? Alt man skal lure på... Jeg er nok ute i siste liten med dette her merker jeg.. hihi

ja det er veldig lett å skjære til, måtte skråskjære siden kurven er breiere oppe enn nede, om du skjønner[8D]

Jepp, skjønner og det må jeg nok også for sånn er kurven min også. Mamma hjelper meg nok om jeg ikke orker selv [:D]

Men trur som sagt dei hadde ganske mange forskjellige størrelsa... Iallefall på lengda! Eg var redd den her blei litt for lang for vugga vår, men gikk rett nedi! :)

Men trur som sagt dei hadde ganske mange forskjellige størrelsa... Iallefall på lengda! Eg var redd den her blei litt for lang for vugga vår, men gikk rett nedi! :)

For dere har vanlig vugge, hvor bunnen er kvadratisk??

Kurven min er oval nemlig..så da må jeg begynne å skjære litt....

For dere har vanlig vugge, hvor bunnen er kvadratisk??

Kurven min er oval nemlig..så da må jeg begynne å skjære litt....

Ja, vår e kvadratisk.. Så då kan det godt hende det må skjærast ja, når en er oval! Men går jo an å stikke innom og høre med dei! :) Lykke til i jakten!

Vi kjøpte madrass på Babyshop i går, 40x90 cm til 299,-

Var på Jysk først, men der måtte man kjøpe en større en, og skjære til selv. Så vi kjøpte bare en overmadrass der.

Jeg kjøpte den billigste de hadde på jysk til 150 kr til skuvsenga mi.
Var 5 cm høy, og jeg klippte den bare med saks! Ser for meg at du kanskje bare kan sette kurven oppå madrassen og tegne rundt, for så å klippe innenfor streken du har tegnet?

Back
Topp