Madrass til sprinkelsengen?

Liquid84

Elsker forumet
Jeg vet ikke om jeg skal velge Svane sin baby madrass, Jensen sin eller Wonderland babymadrass i Fiber eller Latex...
Har dere noen tips?

Jeg har kjøpt en svane baby madrass, men kanskje jeg bør kjøpe en overmadrass også. Jeg skal jo ha på slikt "tisse sikkert" laken eller hva en kaller det, men kan vel være greit å kunne fjerne overmadrassen vist det skulle bli vått...

Eller er disse "tisse sikre" laknene helt sikre?

Bruker forresten babyer pute i begynnelsen?

ORIGINAL: SecondTimeAround

Vi har også kjøpt Svane sin (etter anbefaling fra min far som har drevet med møbler i 40 år... [;)]) Hadde samme type madrass til datteren min for 8 år siden, og var strålende fornøyd. Hadde ikke overmadrass til henne, for trekket kan vaskes vettu [:)] Og med tisselaken er det ganske så safe [;)]

Godt å høre. [:D]

ORIGINAL: Liquid84

Jeg har kjøpt en svane baby madrass, men kanskje jeg bør kjøpe en overmadrass også. Jeg skal jo ha på slikt "tisse sikkert" laken eller hva en kaller det, men kan vel være greit å kunne fjerne overmadrassen vist det skulle bli vått...

Eller er disse "tisse sikre" laknene helt sikre?

Bruker forresten babyer pute i begynnelsen?

Er det di som ser ut som en overmadrass? For di er helt sikkre [:D] Har selv sånn da madrassen te ungene kosta 800 kr stk[&:]

Back
Topp