Madrass til sprinkelseng

SunAndMoon

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
Hvilke madrasser har dere best erfaring med?

Har foreløpig bare raskt sjekket Jysk og Ikea sine madrasser for sprinkelseng på nett (60x120). Ikea sine dyreste/«beste» er nesten dobbelt så dyre som den dyreste/gold modellen på Jysk. Sprinkelsenga blir tatt i bruk på eget rom når lillemann vokser ut av sidesengen, som vi skal bruke første tiden ved siden av vår. Ikke plass til stor sprinkelseng, dessverre.

Tips om ulike madrasser fra alle merker/steder og erfaringer tas imot med takk!

Hvilke madrasser har dere best erfaring med?

Har foreløpig bare raskt sjekket Jysk og Ikea sine madrasser for sprinkelseng på nett (60x120). Ikea sine dyreste/«beste» er nesten dobbelt så dyre som den dyreste/gold modellen på Jysk. Sprinkelsenga blir tatt i bruk på eget rom når lillemann vokser ut av sidesengen, som vi skal bruke første tiden ved siden av vår. Ikke plass til stor sprinkelseng, dessverre.

Tips om ulike madrasser fra alle merker/steder og erfaringer tas imot med takk!
Med mindre du skal gå for mest mulig økologisk eller tilsvarende hensyn, tror jeg du kan gå for hva som helst. Babyer sover godt på alle madrasser er min erfaring. Dvs, jeg erfarer ikke at det er madrassen som påvirker søvnen i hvert fall.

Vi har brukt Gold modellen fra Jysk til toåringen helt siden dagen vi kom hjem fra sykehuset etter at han var født, meget fornøyd med den, og vurderer å kjøpe identisk i juniorseng-størrelse nå som han skal bytte ut sprinkelsenga :) Mamma har en annen madrass hos seg som også har vært veldig bra, men husker ikke hvilken hun har

Back
Topp