Madrass til sprinkelseng

Elfiol

Glad i forumet
MayDay2021
Min store bekymring denne gangen, hvilken madrass skal jeg gå for? Hva har dere kjøpt, og hvorfor?

Jeg overtenker nok det hele, men krybbedød er min største skrekk, og jeg klarer ikke velge madrass..
 
Velg en fast madrass som er helt ny og ikke noe tisselaken med plastikkunderside på madrassen såner du så safe som du kan ❤️
Vi kjøpte fra IKEA, den som heter jättetrött :)
 
Vi kjøpte våre madrasser på Barnas hus til storebror. Finner de ikke på nettsiden nå. Men husker det var svanemerke, god ventilasjon osv. Ikke bare en skummadrass.
Det viktigste er vel at den ikke er gammel. Her får babymadrassen plass i vaskemaskinen, så har hatt den på en runde på 60 grader.
Vi har aldri hatt noen uhell i sengene heller, hverken tiss eller oppkast, så anser de som trygge:)
Tenker det beste du kan gjøre er å google madrasser til barn, lese om de forskjellige og gjøre et valg basert på det. Da finner du de nyeste alternativene:)
 
Vi har også brukt jättetrøtt til storesøster, men må nå kjøpe ny til lillebror. Skulle gjerne kjøpt den samme på nytt og hadde planer om det, men ikea er en helgetur unna og det er uaktuelt med dagens Korona situasjon :arghh: Fra nettbutikken tar de 3699 i frakt :wtf: Så vi må finne en annen, og da er jeg helt rådvill :bookworm:
 
Vi kjøpte en madrass på jollyroom til vuggen og madrass til sprinkelsengen fra Ikea. Viktigste er at madrassen ikke er gammel og har godt med ventilasjon. Så kan du velge mellom alt du finner på nettet ☺️
 
Vi har også brukt jättetrøtt til storesøster, men må nå kjøpe ny til lillebror. Skulle gjerne kjøpt den samme på nytt og hadde planer om det, men ikea er en helgetur unna og det er uaktuelt med dagens Korona situasjon :arghh: Fra nettbutikken tar de 3699 i frakt :wtf: Så vi må finne en annen, og da er jeg helt rådvill :bookworm:
Ser ut som man som privatperson kan sende pakke på 120x60x60 cm til typ 150kr.
Kan ikke noen kjøpe den for deg og sende til deg i posten?
 
(Sniker fra april) Jeg unnet meg Aerosleep-madrass og madrassbeskytter fra Jollyroom. Liker veldig godt at madrassbeskytteren er vanntett under men har luftlag over :)
 
Takk for svar alle sammen! Jeg tror jeg må slutte å lese alt jeg finner, det er jo haugevis med krav når man begynner å Google :hilarious: Tror det er den jättetrött jeg hadde til storesøster, men det er 4 år siden og da var madrassen grønn? Den har vi jo vært fornøyd med, så kanskje jeg må slå meg til ro med den igjen :joyful:
 
Back
Topp