Madrass til sprinkelseng?

Prøvedokka

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skal kjøpe IKEA Hensvik sprinkelseng, og trenger jo derfor madrass til denne.

Det er så mange meninger om hva som er bra/ikke bra, men jeg vil ha flere!

Holder det med IKEA's egen madrass til 200-600 kr, eller burde jeg kjøpe hos JYSK, Kid, Prinscess etc...?

Ut i fra hva jeg har lest, så går det helt utmerket med skummadrass fra ikea. Viktigste er jo at den er fast og ny, tenker jeg[emoji4]

1fd1d7f7ae87d118748d69d19b72f05c.png

Vi har denne i sprinkelsenga fra IKEA [emoji4]

Vi har kjøpt både seng og madrass fra ikea :) Kjøpte verken den billigste eller dyreste. Lurer på om det var rundt 600kr. Kjøpte en billigere til å ha i vogga.

Vi kjøpte en av de beste på Jysk til første, men den var ikke sånn spesiell dyr fordi. :)

Noen som har forslag på hva du kan "bygge opp" sprinkelsengen med? Synes det er langt å bøye seg ned og det er vell ikke nødvendig å kjøpe 2-3 madrasser for å legge oppå hverandre [emoji23]

Noen som har forslag på hva du kan "bygge opp" sprinkelsengen med? Synes det er langt å bøye seg ned og det er vell ikke nødvendig å kjøpe 2-3 madrasser for å legge oppå hverandre [emoji23]

Er det ikke mulighet til å heve bunnen? Kan ellers anbefale en handy svigerfar som snekrer :laughing002

Har ikke kjøpt sprinkelseng enda, men såg bare noen som var utstilt i butikken som var lave. Skal sjekke før jeg kjøper om de kan justeres [emoji106]

Gjør det ! :) Det er mange rimelige sprinkelsenger hvor bunnen kan heves! Vi skal for eksempel kjøpe Hensvik fra Ikea, hvor dette er mulig :)

Har ikke kjøpt sprinkelseng enda, men såg bare noen som var utstilt i butikken som var lave. Skal sjekke før jeg kjøper om de kan justeres [emoji106]

Kan anbefale Hensvik fra IKEA. Vi hadde den med andre og den var kjempe fin, blir den igjen [emoji4] Med første fikk jeg låne ei gammel seng av tanta mi, den gikk ikke an å heve.

Kan anbefale Hensvik fra IKEA. Vi hadde den med andre og den var kjempe fin, blir den igjen [emoji4] Med første fikk jeg låne ei gammel seng av tanta mi, den gikk ikke an å heve.

Kjøpte dere også madrass på IKEA? :)

Vi har kjøpt HENSVIK fra IKEA, madrass og etterhvert. Men nå jobber jeg innenfor IKEA konsernet...

Hva syns du om madrassen? Og hvilken madrass kjøpte dere? :)

Vi har ikke kjøpt enda, men velger nok en til rundt 400kr sånn midt i mellom i pris :) Det er gode madrasser alle, de er jo så små i begynnelsen så ligger godt på rimelige madrasser også :)

Det er den madrassen vi har sett på også :) Har IKEA dun-dyner til baby'er?

Back
Topp