Madrass til sprinkelseng

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg skal kjøpe madrass til sprinkelsengen. Lille kommer ikke før i august så jeg har god tid :p H*n skal nok ikke sove i den med en gang heller, men allikevel.
Jeg kommer til å kjøpe fra Ikea tror jeg. Men da kan jeg velge mellom: polyetermadrass, madrass med bonellfjærer og madrass med pocketfjærer. Hva bør jeg velge? Tenkte polyeter, men det står jo at fjærer øker luftsirkulasjonen... Åååh jeg hater valg :( Noen som kan gi meg en pekepinn? :)

Vi kjøpte den dyreste fra IKEA. Husker ikke hva slags slags madrass det er akkurat nå. 2 år siden den ble kjøpt. Men er uansett veldig fornøyd med den.

Jeg kjøpte VYSSA SOMNAT, og kommer til å kjøpe den igjen til neste :-) Det er en syntetisk lateksmadras, den oppfører seg litt som skum, bare at den former seg enda litt bedre og den puster veldig bra. Veldig fornøyd :-)

Vi har også en av de beste fra Ikea, og den er veldig bra.
Vi hadde Babybay den første tiden, det er også veldig fint, og der følger det med madrass. :)

Jeg kjøpte madrass fra jysk veldig fin og overmadrassen deres kan vaskes på 90 grader som jeg synes er veldig bra

Back
Topp