Madrass til seng og vugge

Mamma til høstbarna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
August 2018
Oktoberlykke2020❤
Hvilken madrass har dere til sprinkelseng og eventuelt vugge? Vi trenger en på 60×120 og en på 40×80, men har ikke kommet så langt at vi har kjøpt noe enda.

Tips? :)

Vel, jeg tok rett og slett å unngikk den aller billigste/tynneste/tykkeste på den nettbutikken jeg var på. :joyful: Det er visst et poeng at den ikke skal være for tykk/myk (de er jo litt mindre enn oss, så trenger ikke samme demping). Ellers tror jeg ikke det kan bli så altfor feil, de fleste madrassene er sikkert mer enn bra nok!

De jeg kjøpte heter NG Baby Organic Madrass Vugge, 40x89cm og Babydan Airlux Madrass 60x120cm (men jeg vet jo ikke enda om jeg kan anbefale dem eller ikke).

Kjøpt madrass på IKEA til begge.

Litt skikkelig ei til sprinkelsenga (Jättetrött, 600 kr), og ei enkel skumgummi-madrass til vogga (gammal arvevogge uten standardmål, så måtte klippe til madrassa sjølv).

Tenkte meg ut på IKEA i morgen, men har også både babyshop og barnas hus i nærheten. Har dermed litt for mye å velge mellom i grunnen. Går for en mellomting da :)

To av dere som gikk for den kjempetrøtte madrassen. Kanskje vi går for den vi og da :)

Lurer på det veldig trøtte madrassen jeg også, ved overgang til seng.

Jeg har baby crib å kjøpte madrass fra baby dan, har ikke åpna den enda men håper den er bra nok :sorry: var utsolgt overalt så tok bare sjansen på å bestille på nett når jeg fant den et sted :p

I vugga bare en enkel skummadrass. Han blir ikke å sove så lenge der likevel. Storebror sov der kanskje 2-4 mnd.

I grindsenga får han gold madrass fra jysk.

Spesialbestilt skummadrass til vuggen, sprinkelsengen har fått madrass fra Ikea :)

Back
Topp