Madrass til chicco next2me

Blåbæret×

Andre møte med forumet
Har kjøpt en brukt chicco next2me seng, og trenger nå en madrass. Det var vanskeligere å få tak i enn først antatt.

Har noen tips til meg? :)

Dei selger det på mimmis.no til 709kr. Eg kjøpte skumgummi madrass som eg klipte til sjølv siden det var så dyrt. (Har litt stram økonomi då eg er student)

Hvis noen er på utkikk etter laken til disse sengene, så har IKEA noen til vugge som er 50x81cm

Hvis noen er på utkikk etter laken til disse sengene, så har IKEA noen til vugge som er 50x81cm

Ååå, tusen takk for tips :):):) Jeg har brukt stretchlaken som 40x80 eller noe slik - men er jo perfekt når jeg kan få tak i 50x81 på Ikea - da blir det mer på handlelisten fra Ikea da :p:p:p

Har kjøpt en brukt chicco next2me seng, og trenger nå en madrass. Det var vanskeligere å få tak i enn først antatt.

Har noen tips til meg? :)

Ønsker å kjøpe den sengs selv også. Er det mulig å vaske den skikkelig? Ta av stoffet rundt?:)

Jeg klipte bare til litt tynn skumgummi fra jysk eller noe sånt. De er jo så små når de skal ligge i disse sengene at det er ikke mye madrass som trengs egentlig.

Jeg har også kjøpt enkel skumgummimadrass og klippet til, til ei anna bedsidecrib da, men allikevel. Er jo ikke mange mnd bedsidecriben blir brukt, så synes det er mye å bruke nesten 1000kr på en madrass da :rolleyes: Baby er jo så lett også, trenger ikke rare madrassen. Har heller kjøpt en mer ordentlig madrass til sprinkelsenga :)

Har også kjøpt Next2me brukt, madrass fulgte med. Ser at det er en "flekk" på den, men lukter rent. Ville dere kjøpt ny madrass? Tror ikke det er tiss :wideyed: Evt. kanskje gå for en overmadrass.

Har også kjøpt Next2me brukt, madrass fulgte med. Ser at det er en "flekk" på den, men lukter rent. Ville dere kjøpt ny madrass? Tror ikke det er tiss :wideyed: Evt. kanskje gå for en overmadrass.
Tror ikke jeg hadde kjøpt ny bare for en liten flekk.. :rolleyes: Snu madrassen? Man vet jo aldri om det er «usynlige» flekker på brukte ting heller. Vi brukte alltid babynestet i bedsidecriben, synes den ble så stor ellers :p Evt legg over tisselaken og laken, så går det sikkert fint :happy:

Back
Topp