Madrass til barneseng...

Selene68

Første møte med forumet
Hei jenter!

Lurer på om noen av dere har erfaring med å bruke Tempur-madrass til nyfødte?
Tempur er jo kjempebra både som forebyggende og behandling av rygger, så derfor sjekker jeg litt om det er noen som har brukt denne typen som spebarnsmadrass?

På forhånd takk for hjelpen [:)]

Hei har nettopp kjøpt madrass på Ikea med fjærer i og overmadrass.....men syntes den kjentes så hard ut?????
Er jeg bare hysterisk mor eller hva slags erfaring har du med den neflonde??

jeg har drevet å solgt dyner og madrasser til store og små i en del år, fått en del kurs, små unger kan fint ligge på skummadrasser, barn er så lette att en tempur madrass og fjær madrass ikke har noe nytte for seg.

Okay.. takk for innspillene, greit å høre litt om andres erfaringer [:)]

Tempur tåler ikke å bli våt,upraktisk med tiss å sånn. Vi har tempur(voksen),og jeg bruker kladder under lakenet.For lekking av melk å lign.litt teit de ikke tåler å bli våte

Vi har en hjemmelaget skumgummimadrass vi. (fra skreddermamma'n min sitt skumgummilager)
Det fungerer helt fint - selv sov jeg jo på skumgummi til jeg begynte på videregående [;)]

ORIGINAL: nuttis

Tempur tåler ikke å bli våt,upraktisk med tiss å sånn. Vi har tempur(voksen),og jeg bruker kladder under lakenet.For lekking av melk å lign.litt teit de ikke tåler å bli våte

hmm merkelig, for på sykehjem/ sykehus bruker de mye tempur.. og de tempur madrassene ejg har vært borti har tålt vann..

Grunnen til at di tåler vann er at de som regel har et vanntett trekk rundt seg. (blått feks.) Jobber på sykehjem jeg oxo, så vi har sånne som tåler vann. Det går nok ann å få tak i sånt trekk utenom.

Back
Topp