Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veeeelig fristet til å vaske alt altså men blir så forbarket mye i tillegg til den vanlige klesvasken i husJeg vasker visst alt jeg, haha. Lammeskinnet har gått på ullprogram med Milo. Må greies med hårbørste etterpå. Sengekanten var det vaskeanvisning på så den gikk rett inni maskinen den også. Og så har jeg vasket trekket på madrassen, i tillegg til å lufte den ute i solen. Jeg vasker også bamsene. Liker at alt er rent til den lille.
Er helt nytt og har ligget innepakket hele tidenEller så går det nok helt fint å lufte det også, som du tenkte. Så lenge det er nytt. Har man kjøpt brukt ville jeg vurdert å vaske det.
Jeg vasker visst alt jeg, haha. Lammeskinnet har gått på ullprogram med Milo. Må greies med hårbørste etterpå. Sengekanten var det vaskeanvisning på så den gikk rett inni maskinen den også. Og så har jeg vasket trekket på madrassen, i tillegg til å lufte den ute i solen. Jeg vasker også bamsene. Liker at alt er rent til den lille.