Madrass og sengesett fra Ikea

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er babymadrassene, babydynene og sengesett til babydyner i andre størrelser enn vanlig på Ikea? Det er jo det på vanlige madrasser, sengesett osv.. Kanskje ikke så smart å handle på Ikea om vi bor et stykke unna i så fall? :-)

Ikea har som regel egne størrelser på madrasser, dyner og sengetøy.

Dynene og sengetøyene til barn er egne størrelser som bare passer ikeas varer ja. Men vet ikke om sengene/madrassene er standard eller egne str. Jeg vurderte å kjøpe fra ikea, men vil jo helst ha standard str siden det blir lettere med sengetøy ol.

Ser ut som at de har egne størrelser på det meste.. Da tror jeg at jeg handler i princess og andre butikker :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Madrass til sprinkelseng er 120x60 på IKEA og :) akkurat den er vel standar,men dyner og sengetøy til barn er i egne IKEA mål. Kjedelig ....

Kjøpte seng og madrass på ikea når jeg ventet første ungen..men dyne og sengesett kjøpte jeg andre steder ;) som f.eks. jysk og princess :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Takk for tips :-) Tror jeg dropper Ikeaturen om det er kun madrass og sengekant jeg egentlig kan kjøpe der :P Er 1,5 time å kjøre en vei, så da betaler jeg heller noen kroner ekstra på en eller annen butikk her i nærheten :-)

Tusen takk for tipsene. :) Da blir det IKEA seng og dyne handler vi et annet sted. Babyene bruker vel ikke puter med det første....

Tusen takk for tipsene. :) Da blir det IKEA seng og dyne handler vi et annet sted. Babyene bruker vel ikke puter med det første....

nei her har vi bare brukt putetrekk, sånn tilfelle det kommer litt gulp å sånt ;) men det følger jo med dynetrekk :P

Back
Topp