Madrass i vogge

bolleiovnenforførstegang

Andre møte med forumet
Første baby kommer om ikke lenge og ting begynner å bli klart. Vi har seng til den lille med ny madrass i. Og så har vi en vogge som er tenkt til bruk på dagtid. Dette er en vogge som mange i familien har brukt og den er gammel så ingen mål på den som passer madrasser i dag. Det ligger en skumgummimadrass i den.

Men nå er jeg sånn i tvil om jeg burde prøve å finne en ny madrass som passer denne vogga? Tenker da på rådene om ny madrass pga fare for krybbedød. Vil det evt fungere om jeg kjøper madrassbeskytter/overmadrass og legger oppå? Den vil jo også være lettere å brette til oppi der.

Noen gode råd her?

Svigerforeldrene mine kjøpte en skummgummimadrass på jysk å skjærte til vogge mannen hadde når han var liten. Så hvis du vil ha ny så trenger det ikke være veldig vanskelig

Jeg ville skaffet ny madrass. Hva er målene? Det er mange rare mål på babysenger så det bør være mulig å finne noe som nesten passer om du ikke vil skjære til noe selv.

Svigerforeldrene mine kjøpte en skummgummimadrass på jysk å skjærte til vogge mannen hadde når han var liten. Så hvis du vil ha ny så trenger det ikke være veldig vanskelig
Signerer denne, vi gjorde det samme da vi skulle ta i bruk en gammel vugge fra min oldefar :happy:

Ville kjøpt ny madrass. Hadde samme utfordring når det gjaldt mål som deg i vår arvede vogge. Ente opp med en som var litt for stor, men dyttet den nedi og det fungerte kjempe bra. Vil anbefale overmadrass også så slipper du å vaske madrassen ved bleie lekkasjer

Back
Topp