Madrass i sprinkelsenga

Bustine

Venter en attpåskatt
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Hvilken madrass kjøper dere? Husker at vi brukte en liten formue på madrass til førstemann for 10 år siden.... Det var et veldig fokus på krybbedød på den tiden, og da var madrass så viktig. Vanskelig å orientere seg i denne jungelen av utstyr for ei som er litt ute av trening....:p

Jeg har en enkel billige skummadrass. Kjøpte den til hun eldsta for 10 år siden.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt sprinkelseng med madrass fra IKEA. Husker ikke hva madrassen het, men den er i kaldskum, er fast og med trekk som puster. Regner ikke med at den har like lang levetid som en madrass i betydelig høyere prisklasse, men tenker at den er mer enn bra nok i et år eller to i hvert fall :)

Har madrass fra storebror - så den er kjøpt for ca tre år siden, så den er ikke så gammel. Hva den heter osv vet jeg ikke ;p

Kjøper en helt plain skummadrass fra ikea eller jysk. De blir tissa ut, spydd ned osv, så kjøper heller en ordentlig en når de er større jeg. ;) bruker selvsagt tisselaken, men ikke alltid det holder madrassen helt ren.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har brukt IKEA madrass til begge mine, av den typen som koster rundt 250kr

Vi bruker faktisk samme madrass som til vår første datter. Den kosta et sted mellom 400 og 800. Kaldskum. Hun brukte den ikke så lenge og vi hadde aldri noen uhell med spy, tiss etc. Det er ikke en flekk på den. Satser på at det blir noen minus grader før fødsel så den får lufta seg skikkelig bare.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Anbefaler svane madrass til baby :) koster 6-700 kr på skeidar , trekket kan du ta av og vaske i maskin og innmaten kan du spyle i dusjen ;)
Har den etter 2 åringen og kommer til å bruke den til babyen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar:) ser at "fagfolk" anbefaler kaldskum også, så da finner vi nok en med det!

Vi har Vyssa fra Ikea som er kaldskum.
Den er relativt hard (som er bra) og skal ha gode egenskaper. :)
Sist hadde jeg en helt alminnelig skumgummimadrass og senere en fra Jysk til 250 kroner eller noe. Den funket helt fint.
:)

Back
Topp