Madrass i reiseseng

Kvitre

Forumet er livet
Er det bare jeg som syns noen av disse "madrassene" ikke er madrasser?
Stakkars lille snuppa kan da ikke ligge på det plankemadrassgreiene noen av sengene har!!
På fjellet har vi kjøpt egen madrass vi har oppi, det samme hos foreldrene mine, men på hytta hos svigers er det ingen ting. Det kjennes jo ut som det er planker med et lite teppe oppå bare! Man kjenner jo mellomrommet mellom plankene igjennom... hmmm... Er alle reisesenger sånn, eller er det forskjell på merkene?

Vi skal bort denne uken, og skal få låne reiseseng der vi skal bo. Jeg er så skeptisk til madrassen i den, så tror vi tar med den Maiken har i senga her. Er det bare jeg som er kresen og sær eller???  [8D] [;)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Vi har kjøpt en egen overmadrass til å ha oppi reisesenga, for jeg syns også det vireker altfor hardt å ligge rett på de planke-greiene!

det har vi også

jeg synes den også er veldi hard så jeg har tatt med madrassen benjamin bruker i senga[:)]

Bruker madrass oppi vi også.. [:)]

Jeg har kjøpt en reisemadrass. Den er ca 3/4 cm tykk og kan brettes sammen. Blir litt større enn en pute! Genial!
Kjøpte den på Reflex (nå Barnas Hus)

Hehe, godt å se at jeg ikke bare er jeg som har reagert på det. Da blir det å ta med madrassen hennes hjemmefra, for rekker ikke kjøpe noe før vi drar [:)]

Jeg kjøpte en ekstra madrass til reisesenga på reflex, der er ca 5 cm tykk og brettes i 3 når den ikke brukes[;)]

Madrass til reiseseng

3-delt madrass til reiseseng. Mål sammenlagt: 60 x 40 x 15cm. 5cm tykk. Transportveske medfølger.

vi har en ekstra madrass opp i reisesenga:)

vi legger alltid et teppe i ånn og laken over...johan sover nesten bedre der enn i sprinkelsenga.

Bruker madrassen vi har i senga hennes...

Back
Topp