madrass i dobbeltseng

• Trådstarter Trådstarter unn28
  • Opprettet Opprettet
U

unn28

Guest
Hei. Har et problem med at mannen beveger på seg MYE i søvne, og det kan gå ut over nattesøvnen min, finnes det madrasser til dobbeltseng som er individuelle, eller at en ikke merker så godt til dette? Vil fortsatt ha at det er en madrass pga sengekosen:) tips til evnt type seng /madrass?

Vi har dobbelt seng med to madrasser som har forskjellig hardhet, og man merker ikke sprekken :) har en overnadrass også da :) den er kjøpt på Jysk.
Tror de skal ha det i de fleste butikker som selger madrass :)

Contineltal er det vel en type seng som heter. Den har en stor madrass (180×200), to vanlige (90×200) og en overmadrass (180×200). Det er bare en kant rundt nederst eller så ligger den på gulvet. Mannen ligger veldig urolig om natta og jeg synes denne er veldig god.

Hei. Jeg jobber på sengeavd til IKEA. Vet du om det du har i dag er bonell eller pocketfjærer? Det har alt å si, bonellfjærer gynger noe voldsomt og bevegelsene forplanter seg. Det kan også hjelpe med å velge to madrasser for så å ha en stor overmadrass på toppen. Gjerne i minneskum som demper bevegelsene :) med en slik overmadrass vil du heller ikke kjenne at det er to madrasser under :)

Anbefaler deg å kjøpe ny kontinentalseng, da det stort sett lønner seg å kjøpe et helt nytt "sett" og ikke bare bytte ut en madrass. Kontinentalsenger har alt du trenger, undermadrasser, en hovedmadrass og overmadrass.
Det dere trenger er en hovedmadrass som er delt i to, med trekk rundt slik at madrassene holder seg på plass samtidig som den blir roligere enn med hel liggeflate. Anbefaler deg veldig å kjøpe en Wonderlandseng da de har disse, det å investere i en god seng er alfa og omega altså!

Ja, jeg jobber i møbelbutikk, haha. Har ikke Wonderland selv, men halvparten av kollegaene mine har det og alle er veldig fornøyde. :)

Back
Topp