♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 27 Jun 2010 #2 Goooooooood morgen...[8D] Egen tråd og greier...[:D] Alt bra her...Hadde litt problemer med å komme meg inn på forumet på fredag[:@] og i går hadde jeg besøk...Feiret bursdagen min...[8D] Hva med deg da snuppa...?[:)]
Goooooooood morgen...[8D] Egen tråd og greier...[:D] Alt bra her...Hadde litt problemer med å komme meg inn på forumet på fredag[:@] og i går hadde jeg besøk...Feiret bursdagen min...[8D] Hva med deg da snuppa...?[:)]
SunShin Forumet er livet 27 Jun 2010 #3 Aha [:)] Her er alt bra vettu [:)] hatt en rolig helg med jobbing og grilling [:D]
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 27 Jun 2010 #4 Nice da....[:D] Har skrevet litt i dagboken hvis du har lyst å lese litt... Ikke så spennende...[8D]
SunShin Forumet er livet 27 Jun 2010 #5 Synes du har en morsom dagbok, så titter innom stadigvekk [8D][;)]
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 27 Jun 2010 #6 Snille deg...Du er så goooooooood altså...[8D]
SunShin Forumet er livet 27 Jun 2010 #7 ORIGINAL: *MaCa* Snille deg...Du er så goooooooood altså...[8D] Ja har mine øyeblikk [8D]