Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pijah
Jeg bestilte meg 12 tusjer, kanskje 24 hver måned frem til jeg hadde alle.
Da handla jeg systematisk, slik at jeg kom meg gjennom alle fargene.
I starten kjøpte jeg sikkert 50-60 tusjer på en gang, så jeg hadde noen å komme i gang med. I løpet av et halvt års tid, hadde jeg alle. VEldig grei måte å gjøre det på for min del. [;)]
Om du bestiller 24 hver måned, så koster det i underkant av 400 kr. Og jeg ville prioritert vekk en genser eller noen andre scrappeting for å komplettere tusjene mine altså! Når som helst! [:D]
Jeg ELSKER tusjene mine.
ORIGINAL: *MaCa*
I starten kjøpte jeg sikkert 50-60 tusjer på en gang, så jeg hadde noen å komme i gang med. I løpet av et halvt års tid, hadde jeg alle. VEldig grei måte å gjøre det på for min del. [;)]
Om du bestiller 24 hver måned, så koster det i underkant av 400 kr. Og jeg ville prioritert vekk en genser eller noen andre scrappeting for å komplettere tusjene mine altså! Når som helst! [:D]
Jeg ELSKER tusjene mine.
Elsker mine jeg også, men vil ikke risikere å sitte og vente 5 uker på hver ladning...(bestilte 12 tusjer JS 12 sept, og ENNÅ ikke fått de[8|]) Men kommer til å kjøpe alle etterhvert...[:D]
ORIGINAL: *MaCa*
Jeg ELSKER tusjene mine.
Elsker mine jeg også, men vil ikke risikere å sitte og vente 5 uker på hver ladning...(bestilte 12 tusjer JS 12 sept, og ENNÅ ikke fått de[8|]) Men kommer til å kjøpe alle etterhvert...[:D]
Jøss.. Da hadde jeg etterlyst de. Har aldri ventet så lenge på tusjene derfra, lengste er tre uker.
Og for å få de billigere enn i Norge, så venter jeg gjerne. [;)]